گرشاسبی: همه خریدهای جدید فولاد ستاره شده اند

او همچنین درباره اتفاقاتی که در عربستان رخ داد و فولاد را تنها تیم ایرانی در مسابقات مقدماتی آسیا کرد، می گوید: به هر حال با پیش بینی هایی که انجام شده بود و با تجربه کافی وارد این مسابقات شدیم و یک هفته زودتر رفتیم. جای خوشحالی است از همین جا باز هم به آقای نکونام و بازیکنان تیم تبریک می گویم. ما کادر باهوشی داریم و باعث خوشحالی همه فوتبالدوستان در ایران به خصوص اهواز است که فولاد با این قدرت در لیگ ها و مسابقات بین المللی حضور دارد.

از گرشاسبی درباره خرید eBay Gomez و حواشی مربوط به این ماجرا می پرسیم؛ او گفت: گومز یک بازیکن ممتاز و درجه یک برای بازی در فوتبال ایران است و به نظرم اگر چنین فرصتی دارد باید از آن استفاده کند. ما برای او هزینه زیادی نکردیم و با وجود اینکه در بازی های آسیایی برای ما بازی نکرد، حضور او در تیم برای ما بسیار مثمر ثمر بود. ایبای یک بازیکن بسیار حرفه ای، بزرگ و مشهور در جهان است و حضور او در تیم شما باعث می شود بازیکنان او را تماشا کنند و از او یاد بگیرند. همچنین به عنوان مثال پاتوسی با حضور گومز شرایط بهتری در تیم ما پیدا کرد و تلاش خود را تا حد زیادی افزایش داد که در بازی هایش در آسیا شاهد آن بودیم. همانطور که با حضور او روحیه تیم بهتر شد. آقای نکونام هم دیروز گفت که اگر گومز می توانست در لیگ بازی کند با او ادامه می دادیم اما متاسفانه این فرصت را نداشتیم و نمی شد از او در مسابقات لیگ استفاده کرد. در مجموع ما از این خرید راضی هستیم و خوشحالم که فولاد آنقدر جذاب است که بازیکنی با آن شهرت پیراهن ما را بپوشد.

حمیدرضا گرشاسبی، مدیرعامل فولاد خوزستان تجربه مشابه خود با پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا را تکرار کرد.

او گفت: «آنها در مورد هزینه های بالای ما در نیم فصل زیاد می نویسند که من باید اصلاح کنم. با این حال، در برخی از نقل و انتقالات خود، عملیات یا معامله کردیم یا از خلاء استفاده کردیم و با بازیکن بزرگی قرارداد بستیم. همه برنامه های موجود بررسی شده است تا بتوانیم با حداکثر بازدهی و کمترین هزینه ممکن در تراز نقل و انتقالات نیم فصل شرایط تیم را بهبود بخشیم. خدا را شکر این اتفاق افتاد و دیدی که تمام خریدهای جدید فولاد ستاره شدند.

اتفاقی که بعد از شروع نه چندان خوب سرخپوشان در لیگ برتر با تغییرات فوری گرشاسبی رخ داد و حالا فولاد شش بازی تا پایان لیگ برتر و کسب عنوان چهارمی دارد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، برای این مدیر با سابقه ورزشی ایرانی، موفقیت در مسابقات آسیایی موضوع جدیدی نیست. گرشاسبی با توجه به اینکه هر پیروزی شیرینی خاص خود را دارد، در حوالی بازگشت تیمش از عربستان پذیرای مدیران و پیشکسوتان زیادی در دفتر خود بود که به عنوان تنها نماینده ایران، صعود فولاد به دور بعد را تبریک گفتند.

گفتگوی ما با مدیرعامل فولاد از اینجا شروع می شود. از بازی امروز مقابل گل گهر. گرشاسبی می گوید: موفقیت دائمی در فوتبال وجود ندارد و مدام بازی به بازی پرت می شوید. بنابراین با توجه به این مشکل، فرزندان ما شادی و موفقیت این تیم را در مسابقات آسیایی فراموش کردند تا برای بازی حساس ما با گل گهر آماده شوند. هدف ما کسب بالاترین عنوان ممکن در لیگ است و گل گهر یکی از نزدیک ترین رقبای ما است و باید آنها را مقابل شاگردان آقای قلعه وانی شکست دهیم.

از گرشاسبی درباره تفاوت دوره آسیایی فولاد و پرسپولیس می پرسیم. وی در پاسخ گفت: نکته مشترک حضور دو مربی بزرگ روی نیمکت پرسپولیس و فولاد در دوره هایی بود که شانس همکاری با این دو باشگاه بزرگ را داشتم. بازیکنان هم بازیکنان بسیار خوبی هستند و شایستگی زیادی برای آینده دارند، اما این را در نظر داشته باشید که فولاد یکی از ارزان ترین تیم های آسیا بود و با غیرت، تلاش و غیرت مثال زدنی بچه ها کمبودهای ما کم شد. همینطور تاکتیک های آقای نکونام تیم هایی که ما با آنها بازی کردیم خیلی درست نبود.


سرویس خبر شماره: 1822647 |
14 ارديبهشت 1401 ساعت 14:47 |
785 امتیاز خبر|

0نظرات

حضور گومز بازیکنان ما را شوکه کرد

صحبت پایانی گرشاسبی مربوط به حضور تماشاگران در دیدار امروز فولاد و گل گهر است. او گفت: امیدوارم امروز در پایان بازی یک مهمانی خوب با هواداران گرم فولاد برگزار کنیم. قلب فولاد آرنا برای این هوادار تنگ شده است و امروز فرصت خوبی است تا در این ورزشگاه بزرگ از فوتبال لذت ببریم که امیدوارم روزی میزبان چند بازی واقعا بزرگ آسیایی باشیم.



مجله اخبار فوتبال داخلی

از گرشاسبی می خواهیم در نیم فصل لیگ سرخپوشان اهوازی را تقویت کند و پوست تیم را به عنوان چهارمی حمله کند. او گفت: «کاری که در نیم فصل توانستیم انجام دهیم عالی بود. خوشحالم که فولاد آنقدر اعتبار و شخصیت دارد که بازیکنان بزرگ حاضرند نیم فصل باشگاه خود را ترک کنند و به ما بپیوندند. ما از هر یک از این بازیکنان به خوبی استفاده کرده ایم و فکر می کنم آنها هم از حضور در فولاد خوشحال هستند.