از صحبت با ژاوی لذت بردم. او مرا به بارسا منتقل کرد

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، ژول کوند مدافع فرانسوی که پیشنهاد خوبی از چلسی داشت، در نهایت بارسلونا را انتخاب کرد. دو هفته پیش بارسلونا انتقال رسمی او را اعلام کرد و کمی بعد مراسم معارفه او برگزار شد. کونده درخواست مستقیم ژاوی هرناندز بود و نقش زیادی در نهایی شدن این انتقال داشت.

مدافع فرانسوی در مصاحبه با اسپورت گفت که بارسلونا را به چلسی ترجیح داده است. ژاوی نقش مهمی در این انتخاب داشت. من دوست داشتم با او چت کنم. وقتی با من صحبت کرد، گذشت زمان را حس نکردم. آنقدر با من خوب و صمیمانه رفتار کرد که تعجب کردم. بیشتر در مورد فوتبال صحبت کردیم و او به من توضیح داد که چه نقشی در ایده های او دارم. ژاوی به من اطمینان داد که در سیستم او بازیکنی تاثیرگذار خواهم بود.

ژول کوند مدافع فرانسوی درباره نقش ژاوی هرناندز در حضورش در بارسلونا صحبت کرد.

کوند ادامه دادصحبت کردن در مورد فوتبال همیشه برای من لذت بخش است و ژاوی این کار را به بهترین شکل انجام داد. او در دوران فوتبالش یکی از بهترین های جهان بود. ژاوی به من گفت که از محوطه جریمه دور شوم و از سمت حریف به حریف فشار بیاورم. هافبک. هر بار که ما توپ را از دست می دهیم، هر بازیکن نزدیک به توپ باید تمام تلاش خود را برای بدست آوردن توپ انجام دهد. شما باید سریع پیش بروید و این به قدرت بدنی زیادی نیاز دارد. به سبک بازی من نزدیک است. من همیشه سعی می کنم بازی را بخوانم و زودتر از مهاجم حریف به توپ برسم.”



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1837756
20 اوت 1401 @ 6:45 بعد از ظهر
2.8K |

0نقطه نظر

کونده در مصاحبه با اسپورت