اصلاحات اساسی در مهمترین سازمان فدراسیون فوتبال!

از ابتدا مشخص بود که چنین اصلاحاتی تنها پس از جام جهانی قطر در سازمان لیگ فوتبال رخ خواهد داد. اما به نظر می رسد بعد از جام جهانی باید به جای سازمان لیگ با کمیته جدیدی آشنا شویم که به آن کمیته مسابقات می گویند. جایی که ساختار و طراحی نمودار در حال پیاده سازی است و احتمالا ظرف 3 ماه آینده رونمایی خواهد شد.



مجله اخبار فوتبال داخلی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، اصلاح و انحلال سازمان لیگ فوتبال ایران برنامه ای بود که از زمان ریاست شهاب الدین عزیزخادم در دستور کار فدراسیون قرار گرفت. حتی کمیته ای تحت عنوان چابکی در فدراسیون تشکیل شد و مسئولیت آن در ابتدا بر دوش حمیدرضا گرشاسبی گذاشته شد. در این زمان عزیزخادم به دنبال تمرکز قدرت در یک مکان بود تا دیگر هیچ سازمانی به نام لیگ فعالیت نکند. اما این سوال با برکناری او مسکوت ماند.

بعد از جام جهانی اصلاحات اساسی در ساختار سازمانی لیگ صورت خواهد گرفت.

اصلاحات اساسی در مهمترین سازمان فدراسیون فوتبال!

قنبرزاده در این باره می گوید: در حال حاضر حداقل تا جام جهانی و زمانی که تغییراتی در اساسنامه داده می شود; من به عنوان نایب رئیس دوم و رئیس کمیته مسابقات، لیگ را اداره می کنم. البته ما جلسات زیادی داریم و بر اساس آن ساختار و کارهای دیگر را انجام می دهیم. باید زیرساخت ها را برای انتقال بهتر وضعیت جدید ایجاد کنیم.


سرویس خبر شماره: 1848596
25 اکتبر 1401 در 00:04
1.4K |

0نقطه نظر

سازمان لیگ به کمیته مسابقات تغییر کرد

اکنون فدراسیون مهدی تاج و در راس آن منصور قنبرزاده به عنوان نایب رئیس دوم فدراسیون فوتبال و مسئول سازمان لیگ به دنبال چنین مشکلی هستند. ظاهرا یکی از برنامه های او اصلاح ساختاری سازمان لیگ خواهد بود. سوالی که ابتدا منجر به اصلاح اساسنامه می شود. گفتنی است، کمیته ای به نام کمیته مسابقات در فدراسیون فوتبال شروع به کار می کند که جایگزین سازمان لیگ می شود. ریاست این کمیته بر عهده قنبرزاده معاون دوم رئیس جمهور خواهد بود. سپس کمیته های مختلفی زیر نظر آن فعالیت می کنند و مسابقات مختلف فوتبال در آن برگزار می شود.