اظهار نظر هوشمندانه مجدی در مورد آمدن کیروش!


سرویس خبر شماره: 1847334
17 اکتبر 1401 در 2:37 ب.ظ
19.8K امتیاز خبر|

6نقطه نظر

با این تغییرات رسیدن به دور دوم جام جهانی کار سختی نیست

مجدی در خصوص آنچه در گفتگو با شمسایی مطرح شد، گفت: شمسایی هم مثل همه بازیکنانش ناراحت بود. راستی یاد حرف جهان پهلوان تختی افتادم که گفت طلا به گردنم است، انداختم و نقره را گرفتم. واقعاً این اتفاق افتاد و پیروزی در اختیار ما بود. شاید بدشانسی و بدشانسی باعث این امر شده است. من به شمسایی گفتم که مشکل خاصی وجود ندارد و تمام تلاش خود را کرده اید و وظیفه فدراسیون فوتبال و کمیته فوتسال است که بیشتر از همیشه از تیم حمایت کنند.فوتسال ملی. ما باید از تیم های پایه حمایت کنیم. نه اینکه ما بازی را باختیم. اکثر مردم دنیا می دانند که ایران در آسیا اول است.

مجدی در پایان گفت: همه کارشناسان بازی های آمریکا، انگلیس و ولز را دیده اند و تیم ملی کشورمان را مقابل اروگوئه و سنگال نیز دیده اند. الان نمی توانم در مورد اجرا نظر بدهم. کی روش تمرین نداشت، فقط بحث مدیریتی بود که فکر می کنم بچه ها وقت خود را به خوبی سپری کردند. سرمربی هم با آنها هماهنگ است، امیدواریم انشاالله در سه بازی آینده پیروز شوند.



مجله اخبار فوتبال داخلی

عضو هیئت مدیره فدراسیون فوتبال معتقد است تیم ملی برای صعود به دور دوم جام جهانی با کی روش مشکلی نخواهد داشت.

اظهار نظر هوشمندانه مجدی در مورد آمدن کیروش!

مجدی افزود: من به عنوان یکی از اعضای هیئت مدیره این مسئولیت را دارم که در کنار همه تیم های ملی باشم. هر جا احساس می کنیم هیچکس نیست، سعی می کنیم حضور داشته باشیم تا بچه ها تنها نباشند. این بازی ها تمام شد. روزنامه بسته می شود و ما باید به آینده نگاه کنیم. باید نقاط ضعف و منفی تیم ملی فوتسال و هر آنچه کادر فنی می خواهد را شناسایی کنیم. در اختیارش بگذاریم تا انشاالله در جام جهانی خبرهای خوش و شادی داشته باشیم.

رئیس سابق فدراسیون فوتبال گفت: در دوران ریاست وی تلاش های زیادی برای ساماندهی و شادابی این تیم انجام شده بود اما شب گذشته به نظر می رسید تیم ملی ژاپن به دلیل برگزاری بهتر بازی های تدارکاتی تجربه بیشتری داشته است و گفت: به عنوان یک تماشاگر، این نتیجه گیری من است. ما ژاپن را با بازی های پلی آف و پلی آف دست کم گرفتیم و با گل های زیادی رقبا را شکست دادیم. شاید اگر با همان عرق و روحیه ای که می خواهیم قهرمان شویم. وقتی وارد زمین شدیم به نظر من حریف باید حداقل 4 گل عقب می افتاد. البته آنها هم خوب کار کردند. تیم ما هم خوب کار کرد. به نظر من این یک تصادف بود، اما این از شایستگی بچه های ما کم نمی کند، بازیکنان جوان ما زحمت زیادی کشیده اند. به آنها و کادر فنی مریزاد می گویم و مطمئنم با حمایت فدراسیون در مسابقات بعدی و جام جهانی خواهیم درخشید.

عضو هیئت مدیره فدراسیون فوتبال گفت: با کسی درگیری نداشته ام. به هر حال در انتخاب ها و نامزدی ها تضاد فکری وجود دارد اما حالا همه باید تلاش کنیم تا تیم ملی را در دور دوم مسابقات ببینیم. با هماهنگی هایی که انجام شده و با حضور سرمربی جدید فکر می کنم صعود به دور دوم جام جهانی کار سختی نباشد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، میرشاد مجدی در مراسم استقبال از تیم ملی فوتسال ایران در خصوص نایب قهرمانی این تیم در جام ملت های آسیا گفت: هم باید تبریک گفت و هم باید بیشتر به فکر آینده باشیم. دومی هم دست کمی از قهرمان نداشت. کسانی که فوتسال را از نزدیک می شناسند، احساس می کنند و متخصص هستند و می دانند که ما حق باخت نداشتیم اما توپ هایمان گل نشد. یک سری موارد جزئی تحلیل باید در حوزه ما انجام می شد که این کار انجام نشد. امیدوارم درس خوبی باشد و داستان خوبی برای کادر فنی و بازیکنان باشد تا بهتر و بیشتر به فکر تیم ملی باشند.