اعتراف ژاوی پس از تساوی ناامید کننده بارسلونا/ نجات یافتیم! / از لواندوفسکی راضی هستم

ژاوی ادامه داد: “آرزوها بالاست و ما صمیمانه برای این نتیجه متاسفیم.” در مجموع ما بازی خوبی انجام ندادیم، اما هر بازیکنی تلاش می کند تا بهترین عملکرد خود را ارائه دهد. رایو وایکانو خوب دفاع کرد و دروازه بانش هم عالی بود. ما فقط از هواداران می خواهیم که آرام و صبور باشند، می دانیم که آنها به این تیم ایمان دارند.”

ژاوی درباره هافبک لهستانی خود گفت: از عملکرد لواندوفسکی خوشحالم، او برای تیم در دسترس است و برای تیم کار می کند. امروز ما به عنوان یک تیم موثر نبودیم، اما خوشحالم که رابرت را در اینجا دارم. امروز رابرت و همه بازیکنان از این نتیجه ناامید هستند، اما ما باید به کار خود ادامه دهیم.

سرمربی 42 ساله بارسلونا گفت: از نظر من در این بازی لحظات مثبتی دیدم و لحظات مثبت کمتری وجود داشت، در این بازی برای دادن توپ به بازیکن آزاد که کنترل نشده بود با مشکل مواجه شدیم. بازیکنان رایو وایکانو در سرتاسر زمین حاضر بودند، “رطوبت و گرما روی عملکرد ما تاثیر گذاشت، اما حتی برای ریو وایکانو هم همینطور است.”

ژاوی که تیمش شب گذشته در اولین هفته لالیگا اسپانیا مقابل رایو وایکانو در حضور 81000 هوادار در نیوکمپ به تساوی بدون گل منجر شد، پس از بازی گفت: “این بهترین عملکرد ما نبود. ما چشمگیر بازی نکردیم. ما در این بازی حداکثر امتیاز می خواستیم، اما باید به خودمان ایمان داشته باشیم و سخت کار کنیم.

وی افزود: “من ناامیدی هوادارانمان را درک می کنم. ما توقعات خود را بالا برده ایم. باید این بازی را به خوبی آنالیز کنیم و سعی کنیم عملکرد خود را برای بازی های بعدی بهتر کنیم. تراشتگن با واکنش های خوب خود ما را در این بازی نجات داد.” مارک آندره در این بازی کار بزرگی انجام داد و به همین دلیل به او ایمان دارم.”

بارسلونا در بازی بعدی خود در لالیگا قرار است صبح دوشنبه هفته آینده در خانه رئال سوسیداد به میدان برود.



سرویس اخبار فوتبال خارجی

وی همچنین درباره احتمال ادامه فعالیت بارسلونا در فصل نقل و انتقالات تابستانی گفت: من قبلاً گفته ام که باید به تقویت تیم ادامه دهیم و تا 31 آگوست (9 سپتامبر – آخرین روز نقل و انتقالات) تابستان ها فرصت داریم. “فرانکی دیونگ بازیکن بسیار مهمی است و من بارها گفته ام که او برای ما بسیار مهم است.”

سرمربی بارسلونا در بخشی دیگر از صحبت های خود درباره وضعیت دو هافبک خود گفت: پادری را به دلیل اصابت گلوله از ناحیه پا بیرون آوردم اما جدی نیست و مصدوم نیست. شرایط خوبی دارد و مصدوم هم نیست.