اعتصاب در لیگ یک استقلال باورنکردنی ادامه دارد


سرویس خبر شماره: 1848729
25 مه 1401 در 5:36 ب.ظ.
11.7 هزار |

3نقطه نظر

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، استقلال ملاثانی که در این فصل عملکرد متفاوتی نسبت به سال های گذشته داشت و توانست در هشت هفته ابتدایی لیگ برتر بدون شکست به میدان برود و با چهار برد و چهار تساوی در رده سوم قرار دارد. در جدول 16 امتیازی و یک امتیازی در صورت سرآمدن شمس آذر روزهای حساس مالی را پشت سر می گذارد.

بازیکنان ملاثانی استقلال در تمرین این تیم به اعتصاب خود ادامه دادند.

اعتصاب در لیگ یک استقلال باورنکردنی ادامه دارد

بازیکنان ملاثانی استقلال که در دیدار اخیر خود مقابل خوشه طلایی ساوه به تساوی یک بر یک دست یافتند و همچنان در صدر جدول لیگ یک باقی ماندند، طی چند روز گذشته به دلیل مشکلات مالی و پرداخت نشدن مطالبات خود حاضر به تمرین نبودند.

حتی امروز نیز پس از دیدار مسئولان باشگاه استقلال ملاثانی با سرمربی و کادر فنی این تیم، علیرغم حضور مربیان در تمرین، بازیکنان استقلال ملاثانی دست از اعتصاب خود برنداشته و بر تصمیم خود ایستادند. . و آموزش را دنبال نکرد.

هواداران ملاثانی استقلال امیدوارند با حمایت مدیران استانی، این تیم خونه به خونه بتواند مانند هشت هفته گذشته در لیگ یک هم عملکرد خوبی داشته باشد و از بحران مالی خارج شود.



مجله اخبار فوتبال داخلی

گفته می شود ساعت 20 امشب جلسه ای در شورای فوتبال استان خوزستان در خصوص مشکلات تیم استقلال ملاثانی تشکیل می شود که نتیجه آن در ادامه یا پایان برای بازیکنان این تیم موثر خواهد بود. از اعتصاب خود به آموزش.