امری: ما قدرت رویارویی با تیمی مثل لیورپول را نداشتیم

سرمربی اسپانیایی با اشاره به سقوط بازیکنانش در نیمه دوم گفت: نتوانستیم عملکرد قبلی را تکرار کنیم. ما باید بیشتر توپ را حفظ می کردیم، اما گل آنها استرس زیادی به ما وارد کرد. انرژی ما در نیمه دوم تمام شد و قدرت مقابله با تیمی مانند لیورپول را نداشتیم.
جرارد مورنو، سرمربی ویارئال اضافه کرد: «این موضوع مهمی بود. امروز با خود گفتیم که می‌خواهیم فینال بازی کنیم، اما بدون دانژوما و جرارد خلاء عاطفی زیادی داشتیم. در نیمه دوم همه چیز را از دست دادیم.
او با اشاره به نبوغ لوئیز دیاز گفت: ما سعی کردیم دیاز را محدود کنیم، اما نتوانستیم. زمانی که بازی 2-2 شد، نتوانستیم آن را به خوبی انجام دهیم. نمی خواهم مدام در مورد درخشش نیمه اول صحبت کنم. ما چهار نیمه بازی کردیم و فقط در یک نیمه بهتر بودیم. ما می خواستیم بهتر از این به نظر برسیم و اکنون باید این روند را ادامه دهیم زیرا نتوانستیم آن درخشش را برای 90 دقیقه حفظ کنیم، اما می دانیم که هواداران از آن بازی لذت بردند.



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1822619 |
14 ارديبهشت 1401 ساعت 11:42 |
643 |

0نظرات

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، شب گذشته ویارئال در دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف لیورپول رفت و با نتیجه 2 بر 3 مغلوب این تیم شد.
آنها در نیمه اول بازی در ورزشگاه خانگی خود توانستند دو گل خورده را در بازی رفت جبران کنند اما در نیمه دوم شرایط تغییر کرد و این شاگردان یورگن کلوپ بودند که با زدن سه گل موفق شدند به فینال برسند. . .
امری پس از بازی به خبرنگاران گفت: امروز ما به چیزی بیشتر از چیزی که ارائه کردیم نیاز داشتیم. محکم دفاع می کردیم اما نباید اجازه می دادیم در خط دفاع باشند. توانستیم گل بزنیم و پنالتی نشدیم. نیمه اول به ما امید داد، اما در نیمه دوم قدرت خود را از دست دادیم.

اونای امری، سرمربی ویارئال معتقد است تیمش انرژی لازم برای رویارویی با لیورپول در نیمه دوم را نداشت.