رکورد جدید ستاره لیورپول; مانه جانشین دروگبا شد


سرویس خبر شماره: 1822617 |
14 ارديبهشت 1401 ساعت 11:18 |
326 |

0نظرات

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، لیورپول شب گذشته برای بازی برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه ویارئال به مصاف این تیم رفت.
آنها در نیمه اول دو گل از میزبان عقب افتادند، اما در نهایت در نیمه دوم سه بار دروازه را باز کردند تا بازی با نتیجه 0-2 به پیروزی برسد و در مجموع امتیاز 2-5 به سود تیمشان باشد. تمام شده.
لیورپول اکنون در مراحل پایانی لیگ قهرمانان اروپا قرار دارد و برای شناخت حریف خود در پاریس باید منتظر دیدار نیمه نهایی دیگر رئال مادرید و منچسترسیتی باشد.

سادیو مانه مهاجم لیورپول با گلزنی مقابل ویارئال رکورد جدیدی را به نام خود ثبت کرد.

مانه از جمله بازیکنانی بود که دیشب موفق به گلزنی برای لیورپول شد و با گلی که در آن دیدار به ثمر رساند، برتر از دیدیه دروگبا بود و عنوان برترین گلزن آفریقایی لیگ قهرمانان اروپا را در مرحله یک چهارم نهایی کسب کرد.
این بازیکن سنگالی حالا توانسته در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا 15 گل به ثمر برساند و رکورد سال ها دروگبا را پشت سر بگذارد و به تنهایی در این پست حضور داشته باشد.
محمد صلاح با 11 گل پس از مانه و مهاجم سابق چلسی در رده سوم قرار دارد و ساموئل اتوئو با 10 گل در رده چهارم قرار دارد.
با صعود لیورپول به فینال، مانه اکنون این شانس را دارد که رکورد گلزنی خود در لیگ قهرمانان اروپا را افزایش دهد و فاصله خود را با دیگر هم تیمی آفریقایی خود بیشتر کند.



مجله اخبار فوتبال خارجی