انگلیس 3-3 آلمان; جشنواره گل ومبلی

اولین فرصت جدی بازی در دقیقه 11 به دست آمد. ضربه محکم ایلکای گوندوگان از دروازه خارج شد.

در دقیقه 89 بازی، بوکایو ساکا می توانست در تک به تک با تراشتگن گل چهارم را به ثمر برساند اما دروازه بان آلمانی شیرجه خوبی زد و توپ را به کرنر فرستاد. در نهایت این دیدار زیبا با تساوی 3 بر 3 به پایان رسید.



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1845380
05 مهر 1401 ساعت 00:11
5.7 هزار |

18نقطه نظر

هیجان انگیز، دیدنی و خاطره انگیز

پنج دقیقه بعد ضربه هری کین به بیرون رفت. در دقیقه 45 بازی، ضربه محکم جاشوا کیمیچ از کنار دروازه انگلیس به بیرون رفت. از دیگر اتفاقات این نیمه مصدومیت جان استونز بود. در نهایت نیمه اول بدون گل به پایان رسید.

انگلیس در دقیقه 75 بازی را به تساوی کشاند. دو بازیکنی که 10 دقیقه پیش وارد زمین شدند روی این گل تاثیر مستقیم داشتند. ساکا از کنار مدافعان حریف گذشت و در بیرون از محوطه جریمه توپ را به میسون مانت پاس داد و ضربه زیبا و بدون عجله آن بازیکن به تور دروازه آلمان چسبید.

این پایان کار نبود و آلمان در دقیقه 86 بازی را به تساوی کشاند. نیک پوپ دروازه بان انگلیس ضربه سرژ گنابری را دفع کرد و هاورتز گل دوم خود و گل سوم آلمان را در ریباند به ثمر رساند.

کار برای آلمان در دقیقه 82 سخت تر شد. پس از بررسی صحنه، داور برای خطای شلوتربک روی جود بلینگهام یک پنالتی اعلام کرد. هری کین ضربه نقطه را دنبال کرد و گل سوم را به ثمر رساند تا بازگشت سه شیر تکمیل شود.

آلمان در دقیقه 67 گل دوم را به ثمر رساند. باز هم مگوایر مقصر این گل بود. او توپ را در نزدیکی خط میانی از دست داد. تیمو ورنر در بیرون از محوطه جریمه توپ را به کای هاورتز رساند و او با یک ضربه پای چپ خوب به گل رسید. توپ پس از لمس تیرک عمودی وارد دروازه شد.

انگلیس در دقیقه 71 یک گل عقب زد. روی ارسال ریس جیمز از سمت راست، شوت لوک شاو وارد دروازه شد تا نتیجه 1-2 شود.

آلمان نیمه دوم را بهتر آغاز کرد و در دقیقه 51 صاحب یک پنالتی شد. جمال موسیالا با حرکات تکنیکی سعی کرد از هری مگوایر عبور کند اما به دلیل خطای او در محوطه جریمه سرنگون شد. ابتدا داور دستور ادامه کار را داد اما با دخالت VAR برای بررسی صحنه رفت و تصمیم خود را تغییر داد. ایلکای گوندوگان موفق شد در دقیقه 52 از روی نقطه پنالتی اولین گل این دیدار را به ثمر برساند.

گرت ساوتگیت سرمربی تیم ملی انگلیس در دقیقه 66 بوکایو ساکا و میسون مانت را معرفی کرد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در آخرین بازی گروهی لیگ ملت های اروپا امشب انگلیس میزبان آلمان بود. هر دو تیم هیچ شانسی برای صعود به نیمه نهایی نداشتند و این مسابقه در واقع تشریفاتی بود. آلمان با 6 امتیاز در رده سوم و انگلیس با دو امتیاز انتهای جدول قرار گرفتند.

انگلیس و آلمان در نهایت در یک بازی بسیار دیدنی به تساوی 3-3 رضایت دادند. انگلیس موفق شد شکست 0-2 را با پیروزی 3-2 جایگزین کند اما در دقایق پایانی گل تساوی را به دست آورد.

انگلیس 3-3 آلمان;  جشنواره گل ومبلی

در دقیقه 25 ارسال فیل فودن به رحیم استرلینگ در محوطه جریمه می توانست برای انگلیس گلزنی کند اما واکنش بسیار خوب مارک آندره ترشتگن مانع از آن شد.