اورازوف: بازی بدی مقابل ایران داشتیم


سرویس خبر شماره: 2010187
2 آوریل 1403 در 10:45 ب.ظ.
8.2K ​​|

5نقطه نظر

امیدوارم سردار دوباره سلامت شود.

سرمربی تیم ملی ترکمنستان ابراز امیدواری کرد تیمش در بازی برگشت مقابل شاگردان امیر قلانوی نمایش بهتری ارائه دهد.

اورازوف: بازی بدی مقابل ایران داشتیم

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، مرگن اورازوف، سرمربی تیم ملی فوتبال ترکمنستان در نشست خبری پس از شکست 5 بر صفر این تیم مقابل ایران در هفته سوم مقدماتی جام جهانی صحبت های خود را آغاز کرد: روزهای بدی را سپری کردیم. عملکرد و بازی ما مقابل ایران تیمی بازی نکردیم بلکه هر بازیکن به صورت انفرادی بازی کرد. در مقایسه انفرادی بازیکنان ایرانی بهتر هستند اما ما ناامید نیستیم و به کار خود ادامه می دهیم و سعی می کنیم تاکتیک های جدیدی را اجرا کنیم و به صورت تیمی بازی کنیم. شکست های خاصی مانند این شکست برای ریکاوری هر تیمی ضروری است.

وی درباره مصدومیت چند بازیکن این تیم قبل از رویارویی با ایران و تاثیر آن در این شکست افزود. در آخرین تمرین قبل از رفتن به ایران، دروازه بان خود و یک بازیکن دیگر را به دلیل مصدومیت از دست دادیم، اما بازیکنان باکیفیتی داشتیم که می توانستند جایگزین این بازیکن شوند و این بهانه ای برای قبول باخت نیست. سعی می کنیم در بازی هفته آینده مقابل ایران از اشتباهات خود درس بگیریم و با کمک هواداران بتوانیم بازی بهتری را ارائه دهیم.

2003585

سرمربی ترکمنستان درباره استقبال از هواداران ایرانی در تعطیلات نوروزی گفت: با توجه به اینکه فوتبال در ایران ورزشی پرطرفدار است، انتظار استقبال پرشور هواداران ایرانی را داشتیم. تلاش می کنیم برای حمایت از ترکمنستان در بازی برگشت تماشاگران بیشتری را به ورزشگاه جذب کنیم.

وی همچنین با اشاره به اینکه سردار آزمون قبل از شروع مسابقه به دیدار او آمده است، اشاره کرد: این نشانه احترام است و از ژست او قدردانی می کنم. سردار بازیکن محبوب ترکمنستان است. متأسفانه او مصدوم شد و امیدوارم هر چه سریعتر بهبود یابد.

مجله اخبار فوتبال داخلی