اولین پاس گل جردن هندرسون در 16 ماه گذشته در حالی که جوتا همچنان در حاشیه است – لیورپول

کانر بردلی بهترین بازیکن مسابقه شماست؟ رای داده شده توسط #گاوا و توسط طرفدار ماه ما، بابی مور ارائه شده است؟ #POTM pic.twitter.com/GJflw3ZFqN

کریستیانو رونالدو در همین تعداد بازی دومین دو گل را به ثمر رساند تا به تیمش کمک کند تا از شش امتیاز در دو بازی ابتدایی گروه خود به شش امتیاز برسد.

جوتا در پیروزی قاطع 6-0 پرتغال در خارج از خانه در لوکزامبورگ دیرهنگام تعویض شد و تنها چند دقیقه مانده به پایان بازی، جای ژائو پالهینیا را گرفت.

اوون بک در یک پیروزی چشمگیر 3-0 با ولز زیر 21 ساله ها در مقابل جوانان زیر 21 سال اسکاتلند، با تام هیل بدبختی که حضور در این موقعیت را از دست داد.

اگرچه ممکن است این یکی از ساده‌ترین پاس گل‌ها در دوران حرفه‌ای او باشد، اما با یک پاس مستقیم به پای ساکا، همچنان به شماره 14 لیورپول، اولین پاس گل او برای انگلیس از نوامبر 2021، نسبت داده می‌شود.

این بازیکن 26 ساله امیدوار است که در بازی های بین المللی بعدی که در ماه ژوئن برگزار می شود، مشارکت بیشتری داشته باشد، اما بهبودی از مصدومیت ساق پا که فصل او را با مشکل مواجه کرده است، نگرانی اصلی باقی خواهد ماند.

در جای دیگر، کانر بردلی برای ایرلند شمالی در باخت 1-0 مقابل فنلاند در پارک ویندزور به بازی برگشت.

این مدافع برای دومین بازی متوالی 90 دقیقه برای کشورش ثبت کرد، اما این بار پس از پیروزی 2-0 خارج از خانه مقابل سن مارینو در هفته گذشته در تیم بازنده بود.

عملکرد او جایزه بهترین بازیکن ایرلند شمالی را برای او به ارمغان آورد بلفاست زنده اظهار نظر در مورد یک اجرای دیگر “پر از انرژی و تهدید دائمی از سمت راست”.



https://www.thisisanfield.com/2023/03/jordan-hendersons-1st-international-assist-in-16-months-as-jota-remains-on-fringes/ منبع:

هری کین کمی قبل از نیمه اول دروازه را باز کرد و لحظاتی بعد صاعقه بوکایو ساکا برای ثبت هر سه امتیاز برای تیم میزبان کافی بود و هندرسون پاس گل داد.

— ایرلند شمالی (@NorthernIreland) 26 مارس 2023

هندرسون در پیروزی 2-0 مقابل اوکراین در ومبلی برای انگلیس به میدان رفت.