او جی هاوارد با مهاجمان لاس وگاس امضا می کند

هوارد در طول فصل 2021 در خلیج تامپا بازی کرد. او سپس مدتی را در بوفالو بیلز گذراند اما قبل از شروع فصل عادی سال 2022 آزاد شد. سپس با هیوستون تگزاس قرارداد امضا کرد. فصل گذشته، او در 13 بازی با هیوستون تگزاس ظاهر شد و در 10 بار در 145 یارد و دو تاچ داون به میدان رفت.

OJ Howard سابق هیوستون تگزاس و Tampa Bay Buccaneers با لاس وگاس رایدرز قرارداد امضا کرد.

حالا هاوارد به لاس وگاس رایدرز می رود، جایی که آنها یک کوارتربک جدید در جیمی گاروپولو دارند. گاروپولو معمولاً قسمت‌های سفت را هدف قرار می‌دهد، زیرا او جورج کیتل را در سانفرانسیسکو به عقب انداخت. هاوارد قبل از مجروح شدنش این ویژگی مثبت را داشت که یکی از بهترین تیم‌های باریک در NFL بود.

طبق کتاب‌های ورزشی نوادا، لاس‌وگاس ریدرز به‌عنوان محبوب‌ترین گزینه‌های قهرمانی AFC West در نظر گرفته نمی‌شود. Raiders در خارج از فصل حرکات جالبی انجام می دهند. زمان نشان خواهد داد که آیا این حرکت ها در نهایت نتیجه خواهند گرفت یا خیر.



https://sportslens.com/news/oj-howard-signs-with-the-las-vegas-raiders/ منبع:

— داو کلیمن (@NFL_DovKleiman) 20 مارس 2023

هاوارد، 6 فوتی 6، 251 پوندی، پس از یک فصل با هیوستون تگزاس به رایدرها می پیوندد. هاوارد در ابتدا یک انتخاب دور اول توسط تیم تامپا بای باکانیرز در درفت NFL 2017 بود، و پنج فصل را با این باشگاه گذراند. او در 74 بازی حرفه ای با 60 شروع ظاهر شده است که در مجموع 129 دریافت برای 1882 یارد با 17 تاچ داون انجام شده است.