ایجنت کازمیرو در حال ارائه خدمات خود به النصر – اخبار من یونایتد و نقل و انتقالات


منچستریونایتد نیم فصل اول فاجعه‌باری را پشت سر گذاشت و در 14 بازی در تمامی رقابت‌ها شکست خورد و از لیگ قهرمانان اروپا و جام کارابائو خارج شد.

تماس های مشکوک مربی اریک ده هاگ برای انتخاب کمکی به مسائل نکرده است، اما بحران مصدومیت در باشگاه عمدتاً مقصر چنین رکودی در فرم پس از چنین اولین فصل دلگرم کننده است.

خط میانی یکی از مناطقی است که با خرید جدید میسون مانت به همراه کریستین اریکسن و کازمیرو که همگی از مصدومیت های طولانی مدت رنج می برند، به شدت تحت تاثیر قرار گرفته است.

این تیم به دلیل کمبود پوشش محافظ در هافبک دفاعی آسیب دیده است، نقشی که برزیلی در فصل گذشته به خوبی ایفا کرد.

مشکلات خط میانی

روز مهلت قرارداد، سوفیان امرابات نتوانست این شکاف را جبران کند و این خبر عالی است که فوق ستاره سابق رئال مادرید بالاخره به بازگشت نزدیک است.

اما آینده او به دلیل دستمزدهای هنگفت و این واقعیت که به نظر می رسد تاکتیک های فعلی سرمربی هلندی با سبک بازی این بازیکن 31 ساله مناسب نیست، نامشخص است.

برنده پنج بار لیگ قهرمانان اروپا با انتقال به پاری سن ژرمن و بایرن مونیخ در ارتباط بوده است، اما پیوندها با انتقال به عربستان سعودی همچنان در حال افزایش است.

به گفته رودی گالتی، روزنامه نگار، نماینده ژنرال هافبک خدمات مشتری خود را به تیم هایی در لیگ برتر عربستان ارائه می دهد و النصر علاقه زیادی به آن دارد.

در کنار باشگاه فعلی کریستیانو رونالدو، الهلال نیز یکی از طرف های علاقه مند است و جالب است که ببینیم این باشگاه با شایعات مداوم چگونه برخورد می کند.

او در X (توئیتر سابق) نوشت: “کاسمیرو هافبک برزیلی توسط ایجنتش به النصر پیشنهاد شده است.”

آینده کازمیرو

بازیکن منچستریونایتد – که قراردادش با باشگاه انگلیسی در سال 2026 به پایان می رسد – همچنان در لیست الاهلی باقی می ماند و همانطور که در پایان نوامبر فاش شد همچنان به او علاقه مند است.

INEOS، که قرار است مسئولیت عملیات ورزشی را بر عهده بگیرد، از پولی که باشگاه در تابستان گذشته به سمت برزیلی پرتاب کرد، تحت تأثیر قرار نگرفت.

اما انتقال او در ژانویه چندان منطقی به نظر نمی رسد زیرا باشگاه در حال حاضر تلاش می کند تا هافبک های زیادی از جمله فارغ التحصیلان آکادمی آینده را قرض دهد.

احتمال جدایی در تابستان بسیار بیشتر است و انتقال به خاورمیانه ممکن است بهترین گزینه برای کازمیرو برای به دست آوردن یک قرارداد پرسود در گرگ و میش دوران حرفه ای اش باشد.



https://thepeoplesperson.com/2024/01/04/casemiros-agent-offering-his-services-to-al-nassr-273886/ منبع: