یووه 6-1 سالرنیتانا: حمله بیانکونری در جام حذفی


سرویس خبر شماره: 1992095
15 ژانویه 1402 در 01:37
408

3نقطه نظر

یوونتوس در مرحله یک هشتم نهایی سالرنیتانا را با نتیجه 6 بر 1 شکست داد و به دور بعد صعود کرد.

یووه 6-1 سالرنیتانا: حمله بیانکونری در جام حذفی

به گزارش “ورزه سه”، شاگردان ماسیمیلیانو آلگری در دیداری خانگی از هجدهمین دوره رقابت های کوپا ایتالیا میزبان سالرنیتانا بودند. آنها با ارائه نمایشی قدرتمند با نتیجه 6-1 حریف را در هم کوبیدند.

از دقیقه 2 ایکومسی در محوطه جریمه یووه توپ را پس گرفت و توانست دروازه پرین را باز کند.

پس از این گل یوونتوس شروع به حمله کرد و در اولین حمله جدی، گل تساوی را در دقیقه 12 به ثمر رساند. کامبیاسو در محوطه جریمه توپ را به سمت میرتی فرستاد و او موفق شد گل تساوی را به ثمر برساند.

1975054

یوونتوس به حریف اجازه پیشروی نداد و کاملا آنها را کنترل کرد. در چند دقیقه آنها توانستند خود را به دروازه سالرنیتانا نزدیک کنند اما خبری از موقعیت جدی و برتری گل نشد تا اینکه در دقیقه 35 مرکز دانیلو در سمت راست توپ را به کامبیاسو در سمت چپ داد. او توانست نتیجه را 2-1 کند.

1975053

در ادامه نیمه چیز خاصی ندیدیم و 45 دقیقه اول به سود یووه تمام شد.

در دقیقه 54 نیمه دوم ضربه سر میلیک از روی ارسال کیه زا توسط دروازه بان مهار شد اما توپ از جلوی پای روگانی افتاد و او گل سوم را به ثمر رساند.

بعدا یووه حمله نکرد و به نظر به این 3 گل بسنده کرد اما آلگری نظر دیگری داشت. از دقیقه 70 یووه تهاجمی تر شد و در دقیقه 75 در موقعیت تک به تک با دروازه بان یلدیز ضربه ای به دروازه حریف زد و در برگشت به بازیکن سالرنیتانا وارد دروازه شد تا بازی 4-1 شود. .

یووه تسلیم نشد و همچنان می خواست فاصله را بیشتر کند. آنها در اولین حمله جدی بعد از گل، نتیجه را 5-1 کردند. جایی که در دقیقه 88 یلدیز ضربه ای به قلب خط دفاعی زد و توانست با یک ضربه دروازه را باز کند.

1975055

در دقیقه 1+90 تیموتی وها شوتی مهارنشدنی را پشت محوطه حریمه به سمت دروازه سالرنیتانا فرستاد و توپ به زیبایی وارد دروازه شد و گل ششم به ثمر رسید.

لحظاتی بعد داور سوت پایان بازی را به صدا درآورد و این دیدار جذاب با نتیجه 6 بر یک به پایان رسید.

مجله اخبار فوتبال خارجی