جویس به عنوان یک تماس تلفنی وارد تجارت پنجره ژانویه لیورپول می شود

به نظر می رسد که لیورپول بعید به نظر می رسد که در ژانویه امسال «آنطور که هست» وارد تجارت شود.

پل جویس با آمدن اوون بک (بازگشت از دوره قرضی با داندی) به روز رسانی مورد بحث را در یک قطعه نقل و انتقالات مشترک به اشتراک گذاشت که نشان می دهد قرمزها ممکن است به راه حل های داخلی برای معضلات فعلی خود نگاه کنند.

با این حال، بعید است که لیورپول در ماه ژانویه وارد بازار شود. خبرنگار تایمز نوشت اوون بک جوان پس از مصدومیت اندرو رابرتسون و کوستاس تسیمیکاس از دوران قرضی در داندی بازگردانده شد تا گزینه هایی را در پست دفاع چپ ارائه دهد. در دراز مدت، یک مدافع میانی مورد نیاز است.

این اتفاق در میان مصدومیت های زیادی در خط دفاعی رخ می دهد و اندی رابرتسون، کوستاس تسیمیکاس و جوئل ماتیپ همگی از میادین دور بودند.

بیشتر بخوانید: گزارشگر اسکای اسپورت به بحث انتقال صلاح می پردازد، زیرا عربستان پاسخی “قاطعانه” می دهد

بیشتر بخوانید: “این برای لیورپول است”: مسائل مربوط به نقل و انتقالات در پنجره ژانویه ادعا می شود که هواداران با آن موافق هستند

آیا ممکن است لیورپول فرصتی را در اینجا از دست بدهد؟

یورگن کلوپ به درستی استدلال می‌کند که آوردن بازیکنی منطقی نیست و به خاطر چند هفته این خطر وجود دارد که تیم را بیش از حد جمع کند.

در واقع، انتظار می‌رود اندی رابرتسون تا پایان ژانوری به زمین بازگردد، که می‌تواند جو گومز را آزاد کند تا به عنوان پشتیبان در مرکز خط دفاعی عمل کند.

امثال گونکالو ایناسیو از اسپورتینگ لینک شده است – (عکس از PATRICIA DE MELO MOREIRA/AFP از طریق گتی ایماژ)

با این اوصاف، یک مصدومیت دیگر در چهار خط دفاعی می تواند ما را در زمانی که سعی می کنیم در جدول لیگ برتر برتری شگفت انگیزی را حفظ کنیم، به طرز نگران کننده ای با کمبود گزینه مواجه شود.

اگر شانس با ما یار باشد، احتمالا بهتر است در جای خود بمانیم، اما اگر قراردادی در ماه می توانست کفه ترازو را به نفع ما پایین بیاورد، به خودمان ضربه می زنیم.

📖 سالانه آنفیلد: جان اسمیت – شوالیه قرمز لیورپول و موفق ترین رئیس

https://www.empireofthekop.com/2024/01/04/joyce-lfc-january-transfer-business-one-call-telling/ منبع: