اینتر 3-0 اسپزیا; درخشش زوج های مهاجم

در دقایق پایانی اتفاق خاصی روی دروازه ها نیفتاد و در نهایت بازی با برتری 3-0 اینتر به پایان رسید.



مجله اخبار فوتبال خارجی اینتر در دومین دیدار خود در فصل جدید سری آ با نتیجه 3-0 مقابل اسپزیا پیروز شد.

برتری اینتر پس از آن گل ادامه داشت و چیزی برای دومفریز نمانده بود که در دقیقه 41 گل دوم را بزند اما این بار دراگوفسکی با واکنشی دیدنی دروازه تیمش را نجات داد.
دو دقیقه بعد لوکاکو می توانست گل دوم اینتر را به ثمر برساند اما ضربه او از روی پاس الساندرو باستونی به تیر افقی دروازه برخورد کرد.
در دقیقه 44 روی پاس خوب دامفریس، لائوتارو بار دیگر فرصت گلزنی پیدا کرد اما این بار ضربه او با اختلاف زیاد به بیرون رفت تا نیمه اول روی همان دروازه به پایان برسد.
اینتر نیمه دوم را بهتر آغاز کرد و این بار خیلی زود به گل رسید. دقیقه 52 بود که میلان اشکرینیار و لوکاکو با هم همکاری کردند، توپ در مقابل چالهان اوغلو قرار گرفت و او با یک ضربه کناری دقیق حساب کار را 2-0 کرد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، شاگردان سیمونه اینزاگی که در هفته اول به سختی از سد لچه عبور کردند، امشب مقابل اسپتیا مشکلی نداشتند و با سه گل پیروز شدند.

دقیقه 82 بود که ژکو در محوطه جریمه حریف توپ را گرفت و پس از فریب دروازه بان، به کورآ فرصت داد و او با در آغوش گرفتن مطمئن کار را تمام کرد.

در ادامه کمی از فشار حملات اینتر کاسته شد اما بازیکنان این تیم همچنان توپ و میدان را در اختیار داشتند. در این بین، سیمونه اینزاگی چندین تعویض از جمله ادین ژکو و خواکین کوریا به جای لوکاکو و لائوتارو انجام داد و این دو مهاجم جدید پایه و اساس گل سوم اینتر بودند.


سرویس خبر شماره: 1839476
30 مرداد 1401 ساعت 01:04 |
4.4K |

0نقطه نظر

بازیکنان شروع بازی را بهتر آغاز کردند و در دقیقه 9 اولین موقعیت جدی خود را روی دروازه حریف ایجاد کردند اما ضربه سر دنزل دامفریز از روی ارسال هاکان کالهانوغلو توسط دروازه بان اسپزیا دفع شد.
حملات اینتر ادامه داشت و در دقیقه 14 لائوتارو مارتینز می توانست با یک ضربه محکم دروازه اسپتیا را باز کند اما بار دیگر بارتلومی دراگوسکی دروازه میهمان را بست.
در ادامه بازی کمی متعادل شد و بازیکنان اسپزیا کمی پیش افتادند و بازی بدون ایجاد موقعیت گل خاصی پیش رفت تا اینکه در دقیقه 31 توپ در رفت و برگشت به لائوتارو رسید اما این بار. ضربه خطرناک او کنار دروازه حریف.
فشار حملات اینتر در دقیقه 35 نتیجه داد و این تیم اولین گل را به ثمر رساند. این پاس نیکولو بارلا از پشت محوطه جریمه بود که روملو لوکاکو با ضربه سر آن را فراهم کرد و لائوتارو با ضربه ای دقیق و دیدنی دروازه دراگوفسکی را باز کرد.