بادامک نیوتن روز سه‌شنبه در روز حرفه‌ای Auburn پرتاب خواهد کرد

فصل گذشته مصدومیت های زیادی در سراسر NFL رخ داد که در را برای برخی از بازیکنان کمتر شناخته شده باز کرد تا شانس خود را در مرکز بازی به دست آورند. کم نیوتن می خواهد بداند چرا او یکی از آنها نبوده است و آماده است تا به تیم ها نشان دهد که برای فصل آینده آماده است.

او مدتی است که فوتبال را به صورت حرفه ای بازی نکرده است. او تمام فصل 2022 را پشت سر گذاشت و منتظر بود تا تیمی دعوت شود و در سال 2021 تنها در 8 بازی به میدان رفت.

کم نیوتن به دنبال بازگشت به NFL، سه شنبه کار خواهد کرد

و در حالی که هنگام پیوستن دوباره به پانترز برای فصل 2021 فریاد زد که “Baaaack” بود، حقیقت این است که او آن کم نیوتنی نبود که در طول فصل‌های شبیه به MVP او به دیدنش عادت کرده بودیم. درصد تکمیل او 54.8 بود که دومین کمترین میزان در دوران حرفه‌ای‌اش بود و 4 تاچ داون به 5 توپ زد. کارولینا در بازی هایی که شروع کرد 0-5 رفت.

او واقعاً همان فصل قبل از آن هم نبود، وقتی در سال 2020 8 تاچ داون و 10 مهار برای پاتریوتز انجام داد.

اما ظاهراً نیوتن فکر می‌کند که برای بازگشت به بازی چیزهایی دارد که لازم است. او روز دوشنبه ویدئویی را در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرد که نشان می‌دهد ورزش می‌کند و پاس می‌اندازد. در ابتدای کلیپ، او تعجب می‌کند که چرا «این افراد تصادفی» مدام شغل پیدا می‌کنند، سپس به ما اطلاع می‌دهد که در واقع، در روز سه‌شنبه در Auburn’s Pro Day شرکت خواهد کرد.

نیوتن در روز حرفه ای Auburn خواهد بود

این رویداد سالانه البته برای بازیکنانی برگزار می شود که به تازگی آبورن را ترک کرده و برای اولین بار به NFL می روند. بازیکنانی مانند Derick Hall و Colby Wooden به دنبال تقویت سهام خود برای درافت آینده هستند، اما مطمئناً این نیوتن است که در طول تمرینات تبلیغاتی را به دست می آورد.

آیا کسی اهمیت خواهد داد؟ تیم های NFL به خوبی از حضور نیوتن و این واقعیت که او در دسترس است آگاه هستند، با این حال همه آنها تصمیم گرفتند با بازیکنان جوان تر برای پر کردن حفره ها در طول فصل 2022 بروند. احتمالاً چیزهای زیادی وجود ندارد که او بتواند در حین بازی با شلوارک در یک تمرین کالج نشان دهد که پیشاهنگان از قبل نمی دانند، اما به هر حال او تلاش خواهد کرد.

اگر یک تیم اصلاً علاقه مند می شد، احتمالاً قبل از اردوی تمرینی نبود. اگر شروع کننده ای باشد که آسیب ببیند (یا شاید پشتیبان او نیز)، در آن صورت ممکن است تیمی به دنبال یک کهنه سرباز با بازوی بزرگ باشد. تصور تیمی که محتمل باشد غیرممکن است، اما اگر او یک روز حرفه ای بیش از حد چشمگیر داشته باشد، کم نیوتن می تواند خود را در رادار برخی از فرنچایزهای NFL بازگرداند.


راهنماهای شرط بندی NFL که ممکن است دوست داشته باشید




https://sportslens.com/news/cam-newton-will-throw-at-auburns-pro-day-on-tuesday/ منبع: