بازگشت یک سرباز در حساس ترین لحظه

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، سپاهان 4 بازی اخیر خود در لیگ برتر را بدون محمد علینژاد به دلیل مصدومیت انجام داده و ژوزه مورائیس نتوانسته از آن ضربه هجومی موثر استفاده کند اما حالا این بازیکن پس از مصدومیت کامل آماده است. او دوباره به تیمش پیوست.

علینژاد که در اولین سال حضورش در سپاهان فراتر از انتظارات بود و توانست با گلزنی، پاس گل و پنالتی به مهره ای خطرناک در خط حمله پوشان طلایی اصفهان تبدیل شود، آخرین بازی خود در هفته بیست و یکم لیگ برتر را مقابل آلومینیوم اراک انجام داد. داد و نتوانست در ترکیب گنجانده شود.

تیم فوتبال سپاهان در هفته بیست و ششم باید به مصاف مس رفسنجان برود که موریس امیدوار است تمام بازیکنان آن را در اختیار داشته باشد تا ترکیب هجومی ایجاد کند تا از این بازی سربلند بیرون بیایند و سه امتیاز را بگیرند و راه خود را برای کسب عنوان قهرمانی ادامه دهند.



مجله اخبار فوتبال داخلی

وینگر طلایی اصفهانی پس از ریکاوری از مصدومیت آماده بازگشت به تیمش است.

بازگشت یک سرباز در حساس ترین لحظه


سرویس خبر شماره: 1920351
22 آوریل 1402 ساعت 09:35
5.9 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

بازیکن شماره 81 سپاهان که پس از سه دیدار از لیست خارج از لیست در دقیقه 87 بازی اخیر خود مقابل تراکتورسازی به میدان رفت تا به شرایط خود برگردد، با انگیزه زیادی زیر نظر خوزه مورایس در تمرینات گذشته کار کرد. چند روزی است و نشان داده است که می تواند یک بار دیگر در جمع باشد. قرار است بازیکنان اصلی تیم او برای سپاهان حاضر شوند و بدرخشند.