بالاخره ذوب آهن در خانه شکست خورد/طلسم گاندوها در اصفهان شکست



در بین دوستان فوتبال ایران کمتر کسی ماجراهای محمد ربیعی در ذوب آهن را نمی داند. مربی موفق سال های اخیر مس رفسنجان نیز در ابتدای این فصل کاندیدای نیمکت نشینی استقلال اما نیمه کاره بود.

جهان به رهبری گانداها رفت.
ذوب آهن در این فصل بهترین شروع تاریخ لیگ برتر را داشت و تا پایان دور رفت پیوسته در جمع 5 تیم برتر قرار داشت. اما در اواسط فصل خبرهایی مبنی بر اینکه ربیعی در فکر انتقال به فولاد خوزستان است منتشر شد.

محمد ربیعی دور برگشت را با شکست مقابل ملوان آغاز کرد. او بلافاصله با همه حاضران در رختکن خداحافظی کرد و استعفا داد که بعداً دوباره تکرار شد، اما هر دو بار مسئولان کارخانه ذوب آهن او را نگه داشتند.

در اینکه مردم باید به تعهد خود احترام بگذارند شکی نیست، اما در فوتبال گاهی اوقات مشکلات مانع از کمک به تیم می شود. در توانایی های ربیعی شکی نیست اما نتایج دور برگشت او با ذوب آهن نشان می دهد که مشکل سبزپوشان اصفهان پابرجاست.

ذوب آهن در 8 بازی دور برگشت 5 شکست، 2 تساوی و تنها یک برد داشت و عجیب اینکه 4 بازی خانگی خود را در فولادشهر باخت! قبل از دربی اصفهان که ذوب آهن میهمان سپاهان بود، این تیم از 3 بازی خارج از خانه 5 امتیاز داشت.
در تهران بازی مقابل هوادار که با دو گل پیش افتاد و با تساوی 2 بر 2 به پایان رسید، مقابل رفسنجان بود که تا دقیقه 15 با دو گل پیش افتاد و دوباره 2 بر 2 مساوی شد و بازی قبل در تبریز مقابل تراکتور که 4 بر صفر پیش افتاد سقوط کرد و در نهایت 4 بر یک پیروز شد.

دربی برگشت اصفهان باید در هفته هفدهم یا هفته دوم دور برگشت برگزار می شد و در واقع اولین بازی خارج از خانه ذوب آهن در نیم فصل دوم بود اما او مانند چهارم باز می شود. تجربه این تیم و موفقیت تیم محمد ربیعی را شکست!

بیشتر بخوانید: ستاره سابق پرسپولیس برنده دربی را مشخص کرد/جایگاه سپاهان در رده بندی تغییر کرد



سرویس داخلی اخبار فوتبال