یورگن کلوپ دوباره به لیورپول می‌گوید در تعقیب بازگشت به “زیباترین شکل” شکست بخورد – لیورپول اف سی

یورگن کلوپ با سوالاتی در مورد بازگشت 3-0 دیگری که در رقابت های اروپایی لازم بود، پر شد و احساسات او تقریباً 5 سال بعد ثابت ماند.

لیورپول از امتیاز و تکلیف پیش روی خود در آتالانتا در روز پنجشنبه آگاه است و اینطور نیست که آنها با اعتماد به نفس وارد درگیری شوند.

اما در حالی که رسانه ها مشتاق مقایسه با یک کار مشابه در برابر بارسلونا بودند، کلوپ در برابر افشای نحوه برخورد با صحبت های تیمش بسیار مقاوم بود.

با این حال، او به نقل قول معروف خود از شب آن مسابقه در سال 2019 اشاره کرد که اینگونه بود: “اگر بتوانیم این کار را انجام دهیم، فوق العاده است. اگر نمی توانیم این کار را انجام دهیم، به زیباترین شکل شکست بخوریم.»

و این پیام قبل از آخرین بازی اروپایی او در لیورپول صادق است.

کلوپ در مورد صحبت های تیمش گفت: “من معمولاً این چیزها را آماده نمی کنم، به خصوص نه یک روز قبل یا چهار سال قبل – فردا به پسرها چه خواهم گفت.

“اما قطعاً هیچ چیز در مورد این چیزها قبلاً در کنفرانس مطبوعاتی نبود، اما یادم می‌آید که گفتم “اگر شکست می‌خوریم، بیایید به زیباترین شکل شکست بخوریم” و من دقیقاً این را دوباره می‌بینم.

من قبلاً گفتم، ما می خواهیم بازی را ببریم. اما اگر می‌خواهیم برنده شویم، بهتر است خوب بازی کنیم و اگر شما خوب بازی کنید، شانس بردن آن را داریم. سپس خواهیم دید.

بلافاصله بعد از بازی (هفته گذشته) همه حاضران در ورزشگاه لیورپول، هواداران، آتالانتا و کارکنان ما فکر می‌کردند که همین است، اما از آن زمان به بعد فکر نمی‌کنم همه فکر کنند که از قبل تصمیم گرفته شده است.

لیورپول، انگلیس - پنجشنبه، 11 آوریل 2024: یورگن کلوپ، مدیر لیورپول، پس از بازی یک چهارم نهایی لیگ اروپا در مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا بین لیورپول اف سی و بی سی آتالانتا در آنفیلد، برای هواداران دست تکان می دهد.  آتالانتا 3-0 پیروز شد.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

ما اینجا هستیم و می‌توانیم خوب باشیم، بیایید ببینیم فردا چه چیزی می‌توانیم در زمین بازی کنیم، اما دیدار تیم من در کنفرانس مطبوعاتی جلوی چشمان جهان برگزار نمی‌شود.

“اگر ما برنده شویم، بازیکنان دلیلی پیدا می کنند تا آنچه را که من گفتم به دنیا بگویند و اگر شکست بخوریم، هیچ کس نمی خواهد حرف من را بشنود.”

بیایید امیدوار باشیم که اولی را بدست آوریم!

https://www.thisisanfield.com/2024/04/jurgen-klopp-again-tells-liverpool-to-fail-in-the-most-beautiful-way-in-comeback-pursuit/ منبع: