به خاطر مهدی قیدی آیا سیستم استقلال تغییر می کند؟


سرویس خبر شماره: 1838347
آگوست 23, 1401 @ 10:25 ب.ظ
22 هزار امتیاز خبر|

23نقطه نظر

ساپینتو در بازی مقابل سپاهان از یاماگا در جناح راست استفاده کرد که به نظر می رسد ادامه پیدا کند. اما اگر مربی تیم استقلال با همان سبک قبلی بازی کند; کار برای ساپینتو سخت‌تر می‌شود چون مهدی قائدی به این ترکیب اضافه شده است. مهدی قیدی نیز به عنوان وینگر بازی را تجربه کرد اما با توجه به شرایط بدنی احتمال بازگشت او کمتر است. مهدی قیدی در تجربه بازی خود نشان داده که به عنوان بازیساز و همچنین به عنوان مهاجم مکمل بازیکن خوبی است. ما دیدیم چه فصل طلایی برای آبی پوشان در فصلی که شیخ دیاباته در فهرست تیم آبی قرار داشت. او در آن دیدارها یا گل زد یا پاس گل داد. شیخ دیاباته هم همینطور بود.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، اما جایگاه محمد محبی در ترکیب استقلال مشخص است. او با سیستم 3-4-3 استقلال به عنوان وینگر چپ بازی خواهد کرد. در دیدار مقابل استقلال – سپاهان، ساپینتو در این پست از جعفر سلمانی استفاده کرد که بازیکن مناسبی برای این پست نیست. بازیکنی که البته فصل گذشته یکی از بازیکنان خوب استقلال بود اما مقابل سپاهان نشان داد با توجه به خصوصیاتش بازیکن خوبی در این زمینه نیست اما در پست دفاع چپ بازیکن خوبی محسوب می شود. و هافبک چپ معمولا بازیکنانی که در پست دفاع کناری بازی می کنند سریع هستند و توانایی پاس دادن دارند. ویژگی ای که در ذات بازی محمد محبی وجود دارد.

با اضافه شدن محمد محبی، استقلال در خط حمله با ترافیک بازیکنان روبه رو است، بنابراین این حضور می تواند قبل از اتمام نقل و انتقالات منجر به جدایی یکی دو بازیکن از جمع آبی پوشان شود.

چیچن برای ساپینتو سخت‌تر می‌شود، اما می‌توان گفت این چالش جذابی برای سرمربی پرتغالی است. در بازی با سپاهان مشخص شد که استقلال هم به محمد محبی و هم به مهدی قیدی نیاز دارد. و این دو بازیکن به موقع به جمع آبی پوشان اضافه شدند. استقلالی ها اگرچه در بازی با سپاهان به دلیل اشتباهات فردی گل زدند و حملاتی را روی دروازه سپاهان تدارک دیدند اما باید گفت برای تکرار قهرمانی باید در فاز هجومی تیم قدرتمندتری باشند. خلاقیت محمد محبی و مهدی قیدی بدون شک Les Bleus را به تیمی غیرقابل پیش بینی تبدیل خواهد کرد.



مجله اخبار فوتبال داخلی

اگر ساپینتو می خواهد از مهدی قیدی در این پست ها استفاده کند، باید شیوه بازی آبی پوشان را تغییر دهد. اگر می خواهد از مهدی قیدی به عنوان بازی ساز استفاده کند باید سبک بازی تیم را از 1-3-2-4 تغییر دهد و اگر می خواهد از مهدی قیدی به عنوان مهاجم مکمل استفاده کند باید با 2- به آبی ها بپیوندد. 4. -سبک 4. کند