بی علاقگی ستاره پرتغالی به میلان; مقصد بعدی پاری سن ژرمن


سرویس خبر شماره: 1832781
18 جولای 1401 @ 20:05
4.3K امتیاز خبر|

1نقطه نظر

رناتو به میلان نمی رود

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، باشگاه میلانی مدت هاست که پیگیر وضعیت سانچز بوده و به دنبال اضافه کردن این بازیکن به ترکیب خود برای فصل جدید بود.

رناتو سانچز پیوستن به میلان را رد کرده و تنها لیل را به مقصد پاری سن ژرمن ترک خواهد کرد.

آنها فکر می کردند رناتو می تواند گزینه بسیار خوبی برای جایگزینی فرانک کیسی باشد که تصمیم گرفت در پایان قرارداد میلان را ترک کند و برای فصل آینده پیراهن بارسلونا را بر تن کند.
با این حال، پاری سن ژرمن نیز برای جذب این ستاره پرتغالی وارد رقابت شده تا کار را برای میلان سخت کند. دیروز اسکای ایتالیا مدعی شد که میلان برای انتقال 10 میلیون یورویی رناتو با لیل به توافق رسیده است اما به نظر می رسد ستاره پرتغالی این انتقال را نپذیرفته و به سران لیل گفته است که او فقط می خواهد به پی اس جی بپیوندد.

امروز در همین رابطه رادیو مونت کارلو مدعی شد که پس از پاسخ منفی رناتو در میلان، پاری سن ژرمن به سرعت دست به کار شد و بر سر جزئیات باقی مانده با لیل به توافق رسید. PSG همچنین می خواهد رناتو را با 10 میلیون یورو بدون بند پاداش جذب کند و در نهایت توانسته رضایت لیل را جلب کند. پاریس اصرار دارد که این انتقال قبل از 14 جولای (5 روز دیگر) که تورهای آسیایی این باشگاه آغاز می شود، نهایی شود. رناتو به توصیه مستقیم لوئیس کامپوس، مشاور ورزشی جدید پاری سن ژرمن به خدمت گرفته خواهد شد.



مجله اخبار فوتبال خارجی