تمسخر گسترده الهلال: حریف نباید ده بازیکن داشته باشد، شما نمی توانید!


سرویس خبر شماره: 2016743
5 مه 1403 ساعت 11:35 ق.ظ.
1.6 هزار |

0نقطه نظر

پس از حذف الهلال از لیگ قهرمانان آسیا، هواداران تیم های رقیب این باشگاه به تمسخر آبی های ریاض پرداختند.

تمسخر گسترده الهلال: حریف نباید ده بازیکن داشته باشد، شما نمی توانید!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، شب گذشته و در دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا، الهلال در ورزشگاه خود با نتیجه 2-1 از العین سبقت گرفت اما به لطف 4 – 2 باخت با باخت وارد مسابقه شدند. در مجموع دو مسابقه از رسیدن به فینال بازماند.

حذف الهلال با موجی از شادی و خوشحالی در بین هواداران تیم های رقیب این باشگاه همراه بود. برادر آیمریک لاپورته از جمله کسانی است که توئیتی جنجالی ارسال کرد و باشگاه رقیب را طعنه زد.

2014379

لاپورته در النصر بازی می‌کند و برادرش در توییتی نوشت: «بدون کارت قرمز، برنده نمی‌شوی». در واقع صحبت از دادن کارت قرمزهای زیاد به حریفان الهلال در دیدارهای این فصل است که حریفان این تیم در این فصل و در تمامی رقابت ها 12 کارت قرمز دریافت کرده اند که 2 کارت مقابل سپاهان و یک کارت در دیدار رفت. منسوجات.

یکی دیگر از کنایه های غیرمستقیم النصری از دو پست عبدالله العمری در شبکه اجتماعی اسنپ چت است. بلافاصله پس از شکست الهلال، دفن نصر عکسی از او منتشر کرد که در حال لبخند زدن بود و هیچ توضیحی برای عکس ارائه نکرد تا اینطور القا کند که خنده او کنایه از باخت الهلال است.

2014380

عبدالله العمری سپس ویدیوی معروف و ویروسی از کودکی منتشر کرد که ابتدا گریه می کند و سپس ناگهان شروع به خندیدن می کند. در فضای مجازی عربستان به این پیام کنایه از شکست الهلال نیز گفته می شود.

2014381

پیج های هواداران النصر با انتشار مطالب مختلف که در آن از کلمه العین استفاده شده بود خوشحالی خود را از شکست الهلال پنهان نکردند و بر زخم حریف نمک پاشیدند. مثلا در یکی از این مطالب عکسی از رونالدو منتشر کردند و نوشتند که او با چشمانش توپ را دنبال می کند (عین در عربی به معنی چشم است).

2014383

یکی دیگر از صفحه های هواداران النصر با انتشار عکسی از کریستیانو رونالدو و لوئیس کاسترو در حال خنده پس از قهرمانی در جام باشگاه های عربی مقابل الهلال به کاربران خود خوش آمد گفت. پس از شکست الهلال، حتی صفحات هواداران سایر تیم های عربستانی مانند الاهلی و الاتحاد با شکست آبی های ریاض شوخی کردند.

2014382

بزرگترین صفحه هواداران الهلال نیز در واکنش به طعنه رقبا عکسی از قهرمانان ادوار مختلف جام باشگاه های آسیا و لیگ قهرمانان منتشر کرد. این باشگاه عربستانی با 4 قهرمانی پرافتخارترین تیم آسیاست. این صفحه الهلالی نوشت: او برای همیشه رهبر و اولین حاکم این قاره خواهد ماند. تصویری که دو قهرمانی استقلال در آسیا را نیز نشان می دهد.

مجله اخبار فوتبال خارجی