آیا برونو فرناندز از منچستریونایتد می تواند به روند خوب خود در برابر شفیلد یونایتد بدبخت ادامه دهد؟ – اخبار من یونایتد و اخبار نقل و انتقالات

منچستریونایتد امشب در اولدترافورد از شفیلد یونایتد استقبال می‌کند تا تلاش خود برای فوتبال اروپا را به مسیر اصلی بازگرداند.

شیاطین سرخ پس از شکست 3-0 مقابل کاونتری سیتی در ومبلی، به راحتی راهی فینال جام حذفی شدند، قبل از اینکه هرج و مرج رخ داد و آنها در 20 دقیقه پایانی برتری خود را واگذار کردند.

خوشبختانه، از دیدگاه یونایتد، زمانی که کاونتری یک برنده دیرهنگام را در وقت‌های اضافه به دلیل آفساید رد کرد و در عوض، 4-2 در ضربات پنالتی پیروز شد، از یک ترس بزرگ جان سالم به در بردند.

آنها در حال حاضر هفتم هستند، اما یک برد آنها را سه امتیاز از نیوکاسل یونایتد در رده ششم می برد. شفیلد یونایتد ریشه در انتهای جدول دارد و بدون توجه به نتیجه، به نظر می رسد که مقدر است به چمپیونشیپ سقوط کند.

بازی امشب نود و نهمین دیدار دو تیم خواهد بود که شیاطین سرخ در 47 دیدار تاریخی پیروز شدند، از جمله برد 1-2 در برامال لین در اوایل فصل.

در اینجا چند خط داستانی وجود دارد که طرفداران میهمان قبل از شروع بازی در مورد آنها بحث خواهند کرد.

آیا برونو فرناندز می تواند به فرم خوب خود ادامه دهد؟

فصل 2023-24 به سختی به عنوان یک بازی قدیمی در خاطره خواهد ماند، حتی اگر آنها معجزه ای را برای شکست منچسترسیتی در فینال جام حذفی انجام دهند.

عملکرد ضعیف در سراسر پارک و کسب رتبه ششم یا هفتم در لیگ برتر بسیار کمتر از انتظارات باشگاهی مانند یونایتد است.

با این حال، مثل همیشه، تنها بازیکنی که می تواند سرش را برای تلاش هایش در این فصل بالا نگه دارد برونو فرناندز است.

کاپیتان سیزدهمین گل فصل خود را به ثمر رساند و کرنر او که هری مگوایر با ضربه سر به خانه فرستاد، دهمین پاس گل خود را در فصل جاری به ارمغان آورد.

او در پنج بازی اخیر خود در لیگ برتر پنج گل به ثمر رسانده است و واقعاً به عنوان یک نیروی هجومی در چند ماه پایانی فصل جان گرفته است که او را به عنوان بهترین گلزن مشترک تیم در کنار راسموس هوجلوند قرار داده است.

فرناندز امیدوار است که به رنگ بنفش خود در مقابل بدترین تیم لیگ ادامه دهد.

آیا یونایتد می تواند یک سری وحشتناک در لیگ برتر را بشکند؟

از ابتدای ماه مارس، یونایتد تنها یک بار در لیگ داشته است و این یک پیروزی عصبی 2-0 در خانه اورتون در روز شنبه 9 مارس بود.

این تیم توانسته است از مرحله یک چهارم نهایی و نیمه نهایی جام حذفی عبور کند، اما تنها پس از وقت‌های اضافه و ضربات پنالتی مقابل لیورپول و کاونتری سیتی.

این یعنی از 18 فوریه، یونایتد یک برد در لیگ برتر، سه تساوی و سه باخت کسب کرده است.

سقوط تماشایی در فرم، مردان اریک ده هاگ را از معادله برای کسب مقام در لیگ قهرمانان اروپا در سال آینده خارج کرد و آنها را برای کسب مقام ششم با سرخابی ها کشتی گرفت.

هواداران امیدوارند بازی های خانگی متوالی مقابل شفیلد یونایتد و برنلی فرصتی برای کسب امتیازهای مورد نیاز در جدول باشد.

دو گل منچستریونایتد یک رکورد ناخواسته برای میهمان خواهد شکست

فصل شیطان سرخ سخت بود اما برای بلیدز فکر نکنید. آنها با 16 امتیاز و تنها 3 پیروزی در لیگ در تمام فصل در قعر جدول قرار دارند.

علاوه بر این آنها 88 گل دریافت کرده اند و تفاضل گل -57 دارند.

به گزارش بی بی سی، تیم برامال لین تنها باید دو گل دیگر دریافت کند تا رکورد تاریخ لیگ برتر را با بیشترین گل زده در یک فصل بشکند.

این در حال حاضر در اختیار دربی کانتی است که در فصل 2007-2008 89 گل دریافت کرده است. یونایتد امیدوار است امشب حداقل دو گل به تیم بدبخت بزند و در نتیجه رکورد آنها را بشکند.

شیاطین سرخ مطمئناً به فرصتی نادر برای زدن چند گل و کسب یک پیروزی راحت برای تغییر چشم دوخته اند.


آیا می خواهید اولین کسی باشید که اخبار منچستریونایتد را می شنوید؟ برای به‌روزرسانی‌های مهم و با دقت انتخاب شده، به کانال واتس‌اپ ما بپیوندید: https://bit.ly/United-Breaking-News.

https://thepeoplesperson.com/2024/04/24/can-man-uniteds-bruno-fernandes-continue-his-run-of-fine-form-against-hapless-sheffield-united-279300/ منبع: