توصیه فرزاد حاتمی به تارتار; با دو مهاجم بازی نکن!


سرویس خبر شماره: 1823408 |
19 ارديبهشت 1401 ساعت 09:50 |
1,452 |

0نظرات

فرزاد حاتمی در آستانه دیدار مقابل پرسپولیس چالش جدیدی را با مهدی تارتار انجام داده است.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، حملات مجازی به مهدی تارتار از چند روز قبل از بازی با پرسپولیس آغاز شد. در این میان برخی از بازیکنان سابق فوتبال نیز به این موضوع دامن زده اند. فرزاد حاتمی مهاجم سابق استقلال دو روز پیش در مصاحبه ای اعلام کرد که در تیمی بازی می کند که سرمربی آن تاکتیک تیمش را مقابل پرسپولیس تغییر داده است!
بعد از این اظهار نظر خیلی ها اعلام کردند منظور حاتمی مهدی تارتار بوده که در تیم های مختلف با او بوده است. از سوی دیگر گفته شد مهاجم باتجربه فوتبال ایران به بازی پارس جنوبی و پرسپولیس در هفته پایانی لیگ هجدهم اشاره کرد که در آن تیم تارتار با نتیجه یک بر صفر شکست خورد و قهرمانی را با لباس سفید جشن گرفت. . .
پس از این اتفاق حاتمی شب گذشته مطلبی را منتشر کرد و توضیحاتی ارائه کرد. وی با انتشار عکسی از خود در کنار مهدی تارتار نوشت: من هرگز به کسی تهمت و افترا نزدم، فقط نظرم را گفتم: با وجود اینکه اختلافات زیادی با هم داشتیم، تو مربی خوبی بودی.
جمله آخر فرزاد حاتمی اما باعث شد بار دیگر در فضای مجازی مطرح شود. او گفت: “امیدوارم امتیازهایی را کسب کنید و به این حاشیه ها پایان دهید.” اما دو فوروارد بازی نکن!



مجله اخبار فوتبال داخلی