تونی کروس: نزدیک بود به یونایتد بروم

در طول فصل 14-2014، دیوید مویس، مدیر وقت شیاطین سرخ، آنقدر مصمم بود که تونی کروس را از بایرن مونیخ به منچستریونایتد بیاورد که برای دیدار با این بازیکن و خانواده اش به مونیخ سفر کرد. لئون پسر هفت ماهه کروز نیز در این جلسه حضور داشت و پاملا، همسر مویس، رابطه خوبی با نوزاد داشت. اما چند ماه بعد دیوید مویس اخراج شد و تونی کروس راهی رئال مادرید شد تا به یکی از بهترین هافبک های تاریخ باشگاه تبدیل شود.

تونی کروس ستاره آلمانی به رئال مادرید فاش کرد که قصد دارد به منچستریونایتد برود.


سرویس خبر شماره: 1822689 |
14 ارديبهشت 1401 ساعت 20:22 |
1 نتیجه |

0نظرات

من در آنجا سه ​​بار قهرمان نشدم.

من اهل حدس و گمان نیستم، اما بله، تقریباً به منچستریونایتد رفتم و در نهایت همه چیز متفاوت شد. “اگر به اولدترافورد بروم و به آن فکر نکنم هیچ پاسخ واقعی برای سرنوشت من وجود ندارد، اما اکنون تنها چیزی که با اطمینان می دانم این است که احتمالاً سه قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را در یونایتد کسب نمی کردم.”



مجله اخبار فوتبال خارجی

“بله، نزدیک بود به منچستریونایتد بروم، اما در نهایت نتیجه ای حاصل نشد. من شفاهی با پیوستن به منچستریونایتد موافقت کردم و آنها من را متقاعد کردند، اما در نهایت نتیجه رسمی نداشت. من قبل از آن این کار را انجام دادم.” تونی کروس گفت. می دانستم ملاقات با دیوید مویس نشانه این بود که منچستریونایتد من را می خواهد و او به طور جدی این خبر را تایید کرد. او مرا متقاعد کرد.