مارادونا هم در این دنیا رکورد زد!


سرویس خبر شماره: 1822698 |
14 ارديبهشت 1401 ساعت 20:52 |
973 امتیاز خبر|

0نظرات

فروش زیاد لباس های معروف;

پیراهن مارادونا در بازی آرژانتین مقابل انگلیس در جام جهانی 1986 به بالاترین قیمت تاریخ فروخته شد.

البته مسئولان فدراسیون فوتبال آرژانتین قصد داشتند این پیراهن را به موزه مارادونا در بوئنوس آیرس ببرند اما استیو هاج چندی پیش اعلام کرد که قصد دارد این پیراهن را برای قروش بیاورد و بالاخره امروز به دست قروش رسید. بیش از یک سال از زمانی که مارادونا جان خود را از دست داد می گذرد و بالاخره لباس های او اکنون به این قیمت گزاف فروخته می شود.



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پیراهنی که دیگو مارادونا هنگام به ثمر رساندن گل دوم خود در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی 1986 به انگلیس پوشید، به مبلغ قابل توجهی در حراجی فروخته شد. البته در همان بازی، مارادونا توانست دروازه پیتر را باز کند. شلتون پس از یک سری دریبل های فوق العاده از خط هافبک و این گل را “گل قرن” می نامند. استیو هاج، ملی پوش سابق انگلیس در آن بازی جام جهانی بازی کرد و بعد از بازی پیراهن خود را با مارادونا عوض کرد.

اسکای اسپورت امروز در گزارشی مدعی شد پیراهن مارادونا در حراجی به قیمت 7 میلیون پوند به خریدار ناشناس فروخته شد و گران ترین پیراهن فروخته شده در تاریخ فوتبال شد. البته آن عنوان متعلق به پیراهن پله بود. این پیراهن که اسطوره فوتبال برزیل در فینال جام جهانی 1970 پوشید، در مارس 2002 به قیمت 157750 پوند فروخته شد.