تیم ملی همچنان بر دوش استقلال است

وی ادامه داد: اگر هر کدام از این توپ ها در نیمه اول یا دوم به ثمر می رسید، معلوم نبود نتیجه چه می شد، اما حسینی با شجاعت و هوشیاری کار خود را انجام داد و توانست تیم را در جام حفظ کند. انشاالله امشب در لیست ثابت تیم ملی به میدان می رود و 90 دقیقه دیگر را با موفقیت پشت سر می گذارد.

محمد نوری بازیکن سابق استقلال در گفت وگو با خبرورزشی درباره عملکرد تیم ملی استقلال در جام جهانی اظهار داشت: خوشبختانه ملی پوشان استقلال در جام جهانی هواداران و آبی پوشان ایران را خراب کردند. سیدحسین حسینی در دیدار مقابل ولز مقابل بهترین بازیکنان اروپایی تنها بود. او هم در نیمه اول و هم در اواخر بازی دروازه بان تیم ملی ایران برای درخشش در جام جهانی بود.

بازیکن سابق استقلال درباره شرایط دربی و شرایط بازیکنان استقلال در تمرین این روزها توضیح داد: خوشبختانه بازیکنان تمرینات خود را با آرامش و زیر نظر کادر فنی سپری می کنند و از قبل می دانند که قرار است در بازی دربی پیروز شوند. . با این شرایط خوبی که استقلالی ها دارند قطعا شکست سنگینی با اختلاف چند گل در انتظار پرسپولیس است.

محمد نوری بازیکن سابق استقلال گفت: خوشبختانه پرسپولیسی ها به چشم خود دیدند که استقلالی ها چگونه بار تیم ملی را در بازی با ولز به دوش کشیدند تا بدانند چه دربی وحشتناکی در انتظارشان است.

وی افزود: پرسپولیسی ها به محض اینکه ببینند دروازه بان استقلال و بازیکنانش چقدر آماده هستند می ترسند مقابل استقلال قرار بگیرند. دربی 6 امتیازی است و استقلال می داند چگونه در این بازی پیروز شود تا قهرمان شود.

تیم ملی همچنان بر دوش استقلال است

نوری درباره شرایط مالی باشگاه استقلال نیز گفت: متاسفانه ته حساب های باشگاه را جارو کردند و رفتند! پولی برای فتح الله زاده و کادر مدیریتی بعد از آنها باقی نگذاشتند. حالا که 20 روز به دربی باقی مانده است، دیدار مقابل پرسپولیس نزدیک است. امیدوارم در این میان به فتح الله زاده و باشگاه استقلال کمک شود.

وی یادآور می شود: زمانی که آقای آجورلو تازه وارد شده بود با جانبازان جلسه داشت و گفت می خواهد آنها را جمع کند اما بعد از آن هر بار که برای گرفتن قرار یا تماس با او صحبت می کردیم، می گفت نمی خواهم. برای داشتن زمان اما جالب بود که او همیشه برای دوستان و رفقای خود و همچنین برای کارمندانی که با چنین حقوقی به باشگاه می آورد، وقت می گذاشت.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

نوری ادامه داد: ضربه ای که روزبه همشیم به دروازه ولز زد، در واقع یک شوت نبود، یک آرپی جی بود. او باید یکی از آن آرپی جی ها را برای دربی کنار بگذارد تا پرسپولیس بداند با چه تیمی بازی می کند.

بازیکن سابق استقلال درباره روزبه چشمی و عملکردش در دیدار مقابل ولز گفت: خوشبختانه یک استقلالی دیگر در تیم ملی باعث افتخار باشگاه استقلال شده است. گلی که روزبه به ثمر رساند راه را برای پیروزی ایران هموار کرد تا ولز حمله کند و دومین گل را به ثمر برساند.

تیم ملی همچنان بر دوش استقلال است