جام جار خیانت پایک به شکیرا را فاش کرد

جوردی مارتین، عکاس رسانه‌ای، می‌گوید: “شکیرا نمی‌خواست این خبر منتشر شود، اما این پیکه بود که تلاش کرد تا این خبر منتشر شود. ما از همان لحظه اول می‌دانستیم این دختر کیست. او 22 سال دارد و در یکی از کافه هایی که پیکه مدیریت می کرد، خدمتکار بود.»



مجله اخبار فوتبال خارجی

اگرچه او از تایید کامل این ماجرا خودداری کرد، اما در مصاحبه با این صبح گفت که چک کردن یخچال در خانه او را به شک انداخت و متوجه شد که در غیاب او اتفاقی افتاده است.

حالا یک اتفاق جالب در مورد اتفاقات بین این زوج فاش شده است. چند هفته پیش چند روزنامه نگار مدعی شدند که شکیرا با وجود چند روز غیبت به لطف یک ظرف خالی مربا به راز خیانت همسرش پی برده است. در حالی که نه پیکه و نه دو پسرش علاقه ای به خوردن این مربا نداشتند.


سرویس خبر شماره: 1865526
29 ژانویه 1401 @ 10:05 ق.ظ |
11.4K امتیاز خبر|

1نقطه نظر

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، جدایی پیکه و شکیرا به یکی از موضوعات جنجالی رسانه های اسپانیا در ماه های اخیر تبدیل شده است.
این خواننده مشهور هفته گذشته آهنگی را منتشر کرد که در آن مستقیماً از رابطه خود با پیکه صحبت کرد و او را بسیار مورد کنایه قرار داد که باعث شد دوباره عنوان شماره یک بسیاری از رسانه ها را به خود اختصاص دهد.

AS همچنین تایید کرد که شکیرا از کارآگاهان خصوصی برای کشف حقیقت استفاده کرده است. اگرچه در نهایت آنها هم به او خیانت کردند و تعدادی از عکس هایی که گرفته بودند را در اختیار رسانه ها قرار دادند، اما او توانست تمام عکس های پیکه را با یک زن دیگر داشته باشد. با این حال، برخی از این عکس ها هرگز منتشر نشدند و شکیرا شخصاً برای حفظ حریم خصوصی خود مبلغی را پرداخت کرد.

شک شکیرا خواننده مشهور کلمبیایی به جرارد پیکه تنها با یک شیشه مربا شروع شد.

جام جار خیانت پایک به شکیرا را فاش کرد