جوان ترین بازیکن تیم ملی: قرقیزستان هیچ تفاوتی با برزیل ندارد


سرویس خبر شماره: 2016659
5 مه 1403 در 06:11
266

0نقطه نظر

ما به چیزی جز قهرمانی فکر نمی کنیم.

ستاره جوان تیم ملی فوتسال ایران معتقد است بازی با قرقیزستان هیچ تفاوتی با بازی با برزیل برای تیمی که قصد قهرمانی دارد ندارد.

جوان ترین بازیکن تیم ملی: قرقیزستان هیچ تفاوتی با برزیل ندارد

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم ملی فوتسال ایران با سه پیروزی مقابل افغانستان، بحرین و کویت در مرحله گروهی جام ملت های آسیا به مرحله مقدماتی جام ملت های فوتسال 2024 آسیا راه یافت.

بهروز عظیمی جوان ترین بازیکن تیم ملی فوتسال ایران که در دیدار مقابل بحرین گل زیبایی را به ثمر رساند در گفتگو با رسانه های فدراسیون فوتبال درباره آخرین وضعیت خود و هم تیمی هایش صحبت کرد که در ادامه می خوانید:

2014252

* وضعیت روحی تیم پس از صعود قاطع به مرحله مقدماتی جام ملت های آسیا چگونه است؟ این باید تجربه جالبی برای شما باشد…

خدا را شکر که بازی آخر گروه مقابل کویت را با برد بدون گل پشت سر می گذاریم. جو تیم خیلی خوب است. خدا را شکر جو تیم روز به روز بهتر می شود و تمرکز هم بیشتر می شود. ما بیش از هر زمان دیگری همدل شدیم تا هر آنچه را که کادر فنی برایمان در نظر گرفته بود در مسابقه اجرا کنیم و نتیجه خوبی برای ملت ایران رقم بزنیم. بازی مقابل قرقیزستان می تواند سخت باشد. ما چند ماه پیش با آنها بازی کردیم. در همین دیدار قرقیزستان موفق شد از همان دقایق ابتدایی فشار بیاورد اما ما تمام تلاش خود را می کنیم تا پیروز شویم و یک بار دیگر صعود به دور بعد را جشن بگیریم.

2014254

* فکر می کردی در اولین تجربه جام جهانی بتوانی گل بزنی؟

سطح رقابت فوق العاده بالاست. همه تیم ها خیلی پیشرفت کرده اند و هیچ مسابقه ای آسان تر نیست. من در فصل های قبل آنجا نبودم اما می شنوم که افراد با تجربه می گویند چقدر همه تیم ها تغییر کرده اند. همه تیم ها پیشرفت کردند. وقتی ژاپن قهرمان دوره قبل در مرحله گروهی حذف شد یعنی جام عجایب در این دوره. از اعتماد کادر فنی تشکر می کنم. در تیم فعلی احساس خوبی دارم و برای موفقیت کشورم تلاش می کنم.

* پیش بینی شما از نتیجه این مسابقات چیست؟

وقتی به قهرمانی فکر می کنید، هیچ چیز دیگری مهم نیست. قرقیزستان در مسیر قهرمانی تفاوت چندانی با برزیل ندارد. شما باید با تمام قدرت بازی کنید و در هر مسابقه پیروز شوید. تیم ملی ایران فقط به قهرمانی فکر می کند.

2014255

مجله اخبار فوتبال داخلی