جونز در حالی که لیورپول به آینده نگاه می کند، ادعای حضور در بلینگهام را مطرح می کند

باید یک زمین قانع کننده وجود داشته باشد که در آن لیورپول توضیح دهد که به خاطر چند مصدومیت بد و چند تصمیم بد است، اما آنها این کار را انجام می دهند، این و این و دوباره به آن باز می گردند.

بیشتر بخوانید: تمدید قرارداد Stefan Bajcetic با انتشار جزئیات آنلاین پل جویس تأیید شد

اختصاصی: به روز رسانی سفیان امرابات برای لیورپول – تک تک کلمات آخرین مصاحبه ما با اناس باخار

لیورپول باید تصویر یک باشگاه رو به بالا را به تصویر بکشد. خبرنگار GOAL گفت Redmen TV برای برنامه Journo Insight خود.

تابستان گذشته، اگر به جود بلینگهام (و دورتموند مایل به فروش بود) می‌گفتی که دوست داری؟ بیا دوباره برویم، من فرق می کنم. حالا مثل این است که «می‌توانی ما را پشتیبان بگیری؟»

قرارداد جدید برای استفان باجستیچ نشان دهنده تعهد مستمر به جوانان در L4 است – امیدواریم که چند بازیکن جوان در این خط این تعهد را بیشتر تقویت کنند.

اینکه آیا چنین امیدهایی برآورده می‌شوند یا نه، باید دید و ممکن است به این بستگی داشته باشد که برای اولین بار به لیگ قهرمانان اروپا صعود کنیم.

البته ارزش این را دارد که تأثیر بالقوه مبارزات باشگاه در این فصل را در نظر بگیریم، اگرچه آنفیلد چشم‌انداز جذابی برای بازیکنی با درجه 19 ساله است.

https://www.empireofthekop.com/2023/01/26/neil-jones-jude-bellingham-claim/ منبع:

به این ترتیب، واضح است که (به همان اندازه که بلینگهام غیرقابل انکار است) برای لیورپول به همان اندازه که در مورد کیفیت است، یک مورد از اعداد است.

من فکر نمی‌کنم این برای لیورپول فراتر از محدوده احتمالی باشد، آنها هنوز کلوپ و بازیکنان بسیار خوبی دارند.

فکر نمی‌کنم لازم باشد بگویید که پنج ماه گذشته همه چیز را در پنج سال گذشته از بین برده است، اما قطعاً شکاف‌هایی در زرادخانه ایجاد کرده است.

از این نظر، ما باید مطمئن باشیم که بیش از یک مرد انگلیسی که از در باز می‌شود، وارد پنجره تابستانی می‌شویم، اگر نه به خاطر داشتن گزینه‌های جدید برای انتخاب، بلکه برای محافظت از ستاره‌های جوانمان در برابر آن. -تکیه

بیشتر بخوانید: فابریزیو رومانو ادعای لیورپول در پنجره نقل و انتقالات ژانویه را پس از پیدا شدن لینک هافبک رد کرد.

وقتی صحبت از خرید احتمالی جود بلینگهام در تابستان به میان می آید، نیل جونز به حمایت از لیورپول در بازار ادامه می دهد.

مرسی سایدرزها در حال حاضر با یک سناریوی محتمل روبرو هستند که در آن سه هافبک فعلی آنها – نبی کیتا، جیمز میلنر و الکس اکسلید چمبرلین – همگی در تابستان به دلیل انقضای قراردادها جدا می شوند.