حمله به باشگاه استقلال و پاسخ به تحریک پرسپولیس


سرویس خبر شماره: 2012293
17 آوریل 1403 در 12:25 ق.ظ.
2000 امتیاز خبر|

1نقطه نظر

شما کمک مالی قابل توجهی از حامی ما دریافت کرده اید

باشگاه استقلال با انتشار بیانیه ای به بیانیه کنایه آمیز پرسپولیس واکنش نشان داد.

حمله به باشگاه استقلال و پاسخ به تحریک پرسپولیس

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، از صبح امروز شایعات زیادی مبنی بر حذف پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا به گوش می رسد. در رسانه ها گزارش شد که قرمزها قادر به پرداخت بدهی تایید شده مالیاتی خود نیستند و تنها با طرح شکایت به دیوان محاسبات اداری به این موضوع اعتراض کردند.

در پی این خبر مشخص شد که پرسپولیس به جای برگه ترخیص مالیاتی در مدارک لازم برای اخذ مجوز حرفه ای برگه مطالبات را در دیوان محاسبات بارگذاری کرده است که این امر می تواند منجر به اخراج قرمزها از آسیا شود. .

همین موضوع باعث شد پرسپولیس با صدور بیانیه ای ضمن تکذیب محرومیت آسیایی، در بخشی از این اطلاعیه با کنایه به استقلالی ها اشاره کند: باشگاه پرسپولیس تمام بدهی های خود را پرداخت کرده و برخلاف برخی باشگاه ها، موضوع ادامه ندارد. گرفته شده است. او تمام بدهی های قبلی خود را بدون کمک فدراسیون فوتبال به افراد یا تیم های خارجی پرداخت کرد.

در واقع منظور قرمزها از این بند پرداخت 200 هزار یورو از بدهی استقلال به سانتا کلارا با همکاری فدراسیون فوتبال و از محل مطالبات کنفدراسیون فوتبال آسیا بود. امروز آبی ها در واکنش به این اظهار نظر نوشتند پرسپولیس باید روی حل مشکلات داخلی تمرکز کند.

صفت پرسپولیسدر متن این اطلاعیه آمده است:

پیچ استقلالروی مشکلات خود تمرکز کنید
باشگاه استقلال در واکنش به اظهارات عجیب باشگاه پرسپولیس از سران این باشگاه خواست تا انرژی خود را متمرکز کرده و به جای استفاده از کنایه و کنایه، روی حل مشکلات داخلی باشگاه خود تمرکز کنند.

پیچ استقلالبیانیه نادری بود
متأسفانه باشگاه پرسپولیس در بیانیه‌ای نادر به جای پاسخگویی و اطمینان دادن به هواداران خود از چالش‌های پیش روی کسب مجوز حرفه‌ای، به باشگاه استقلال طعنه زد.

پیچ استقلالاین رفتارها به فضای ورزشی آسیب می رساند
باشگاه استقلال از وزارت محترم ورزش و جوانان و فدراسیون محترم فوتبال می‌خواهد از تکرار این گونه رفتارها که می‌تواند به روابط بین باشگاه‌ها و فضای عمومی ورزش کشور لطمه بزند، جلوگیری کرده و اجازه ندهند باشگاه‌ها مسابقات ورزشی را به تعویق بیاندازند. . زمینه به مناطق نامربوط

پیچ استقلالما را درگیر مشکلات خود نکنید!
باشگاه استقلال از باشگاه پرسپولیس می خواهد که مشکلات داخلی خود را حل کند و از این طریق استقلال را درگیر مشکلات خود نکند.

پیچ استقلالمبلغ 200000 یورو از درخواست های خودمان بوده است
همچنین در خصوص همکاری فدراسیون فوتبال و باشگاه استقلال که به زمان تفاهم نامه با باشگاه سانتا کلارا برمی گردد، شایان ذکر است که باشگاه استقلال متعهد شده است 200 هزار یورو از دارایی وی در AFC را به باشگاه سانتا کلارا بپردازد. و فدراسیون فوتبال فقط با روابط و همکاری گسترده و دوستانه خود در داخل AFC و فیفا، پرداخت این مبلغ را تسهیل کرد.

پیچ استقلالپرسپولیس پارسال 150 هزار یورو از فدراسیون دریافت کرد
برای تنویر افکار عمومی باید به همکاری زمین تا آسمان با استقلال با همکاری این فدراسیون با باشگاه پرسپولیس در سال گذشته اشاره کرد که بیش از 150 هزار یورو از این مبلغ را پرداخت کرد. بدهی باشگاه به سرمربی خارجی این باشگاه است و همچنان این مبلغ را پرداخت می کند که با باشگاه بدهکار معوقه تفاوت دارد.

پیچ استقلالدر دولت قبل شاهد لطف دستگاه های دولتی در تخت جمشید بودیم
فدراسیون فوتبال پیش از این در شرایط مشابه از پرسپولیس حمایت کرده و البته استقلالی ها هم به این حمایت و همکاری اعتراضی نداشتند، اما هنوز فراموش نکرده ایم که رئیس سابق فدراسیون فوتبال چگونه با 10 میلیارد تومان به باشگاه رقیب کمک کرد و این مبلغ هنوز بازپرداخت نشده است حتی در دولت قبل، اسپانسر وقت باشگاه استقلال، ملزم به کمک مالی قابل توجهی به باشگاه پرسپولیس بود. علاوه بر این صندوق های بازنشستگی و امید وام های کلانی به این باشگاه دادند و چندین بار در دولت قبل شاهد لطف و حمایت ارگان های مختلف دولتی به باشگاه رقیب بودیم.

پیچ استقلالگامی رو به جلو برای حفظ افتخار ورزشی بردارید
با این حال باشگاه استقلال هرگز به دنبال انحراف افکار عمومی و درگیر کردن رقبا در بحران‌های خود نبوده و از باشگاه‌های رقیب می‌خواهد با حفظ احترام متقابل و پرهیز از هرگونه رفتاری که منجر به تنش می‌شود، اقداماتی را برای تقویت روحیه ورزشی و حفظ افتخارات ورزشی انجام دهند.

مجله اخبار فوتبال داخلی