خاویر ماسکرانو فاش کرد که چگونه بنیتز از سنگریزه استفاده کرد تا او را وادار به امضای قرارداد با لیورپول کند – لیورپول اف سی

لیورپول رافا بنیتز و مجموعه‌ای از سنگ‌ریزه‌ها را دارد که باید به خاطر امضای خاویر ماسکرانو برای این باشگاه در سال 2007 تشکر کند که این یک “تصمیم عالی” برای این هافبک بود.

این بازیکن آرژانتینی در سال 2007، ابتدا به صورت قرضی، تنها پس از 6 ماه حضور در وستهم، با قرمزها قرارداد امضا کرد، انتقالی که به تغییر خط میانی لیورپول کمک کرد.

ماسکرانو فقط سه فصل در آنفیلد بازی کرد، اما این هافبک سرسخت به عنوان یک استعداد در سطح جهانی که بخشی از “بهترین هافبک جهان” را تشکیل می داد، تاثیر قابل توجهی گذاشت.

در نهایت، او 139 بار برای باشگاه به میدان رفت، آماری که به لطف بنیتز و استدلال قانع کننده او که با حواشی همراه بود، ممکن شد!

ماسکرانو در مصاحبه با Movistar Deportes Pro توضیح داد: “وقتی فهمیدم (برای وستهام) بازی نمی کنم، ایده من این بود که در بازار زمستانی ترک کنم.

من نمی دانم رافا بنیتز چگونه متوجه شد که من می خواهم بروم اما با من تماس گرفت.

بخارست، رومانی - پنجشنبه، 25 فوریه 2010: خاویر ماسکرانو، بازیکن لیورپول، به ثمر رساندن اولین گل تساوی مقابل اف سی یونیره اورزیچنی با هم تیمی اش یوسی بنایون در جریان بازی دور 32 لیگ اروپا در مرحله دوم لیگ اروپا در ورزشگاه استوا جشن گرفت.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

یک روز او به آپارتمان من در لندن آمد تا مرا متقاعد کند که با لیورپول امضا کنم، زیرا من از قبل به ترک انگلیس فکر می کردم، او مرا متوقف کرد.

«در صحبت‌هایی که داشتیم، یادم می‌آید که روی مبل نشسته بودیم و میزی با سنگ‌ریزه‌ها بود، او با سنگ‌ریزه‌ها شروع به توضیح دادن به من کرد که کجا باید بازی کنم.

او واضح بود و به من گفت که چه چیزی می توانم به تیم بدهم، چیزی که هیچ یک از آنهایی که قبلا در ترکیب بودند نمی توانستند.

لیورپول، انگلستان - جمعه، 2 مارس 2007: خاویر ماسکرانو از لیورپول به همراه رافائل بنیتز و جیمی کاراگر در جریان تمرین در ملوود پیش از بازی لیگ برتر مقابل منچستریونایتد در آنفیلد.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

من یک هفته در مورد آن فکر کردم و در نهایت انتقال نهایی شد. خوشبختانه تصمیم بزرگی گرفتم زیرا چهار ماه بعد با میلان در آتن در فینال لیگ قهرمانان اروپا بازی می کردیم.

ماسکرانو در سال 2007 با لیورپول به قهرمانی در جام ملت های اروپا نزدیک شد، اما متأسفانه، دوران حرفه ای او در لیورپول بدون افتخار به پایان رسید.

ماسکرانو اکنون 39 ساله است که نزدیک به چهار سال از بازنشستگی خود می گذرد و سرمربی فعلی تیم زیر 23 سال آرژانتین است که خود را برای المپیک تابستان امسال آماده می کند.

https://www.thisisanfield.com/2024/04/javier-mascherano-reveals-how-benitez-convinced-him-to-sign-for-liverpool/ منبع: