خط دفاعی استقلال مقابل ملوان وارونه شده است

پیش بینی می شود برای بازی مقابل ملوان تغییرات متعددی در لیست استقلال به خصوص در خط دفاعی ایجاد شود.

خط دفاعی استقلال مقابل ملوان وارونه شده است

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، استقلالی ها پس از باخت به سپاهان روزهای زیادی را سپری کردند که با اخراج موقت سیاوش یزدانی همراه شد و وضعیت این بازیکن در حال حاضر مشخص نیست.

سیاوش یزدانی به دلیل مشکلات انضباطی از ترکیب خط خورد و ساپینتو چاره ای جز استفاده از عارف در خط دفاعی ندارد چرا که مرادمند نیز مصدوم است و هنوز به تمرینات بازنگشته است.


سرویس خبر شماره: 1866533
04 فوریه 1401 در 03:30 ب.ظ
748 امتیاز خبر

0نقطه نظر

بازگشت عارف و احتمال حضور ثابت جلالی

عارف که در تعطیلات لیگ برتر به دلیل جام جهانی مصدوم شد و دیدارهایی چون دربی پایتخت، صنعت نفت، مس رفسنجان، دو بازی مقابل تراکتورسازی و بازی با سپاهان را از دست داد، حالا در اختیار ساپینتو قرار دارد.

1794713

بر این اساس بازگشت عارف غلامی از مصدومیت و حضور مجدد او در ترکیب اصلی آبی پوشان کم انتظارترین تغییر است. البته در سمت چپ نیز شاهد تغییراتی هستیم.

غلامی که فصل خوبی را پشت سر گذاشته است، پس از دیدار با نساجی در سوپرجام، تاکنون در زمین حضور نداشته است و شاید بازی پنجشنبه مقابل ملوان، بازگشت او به زمین را توجیه کند.

البته کارکنان می توانند در سمت چپ نیز تغییراتی ایجاد کنند. ابوالفضل جلالی در شرایطی عالی بازگشته است و سلمانی در بازی های گذشته نتوانسته انتظارات را برآورده کند، بنابراین به نظر می رسد خط دفاعی استقلال مقابل ملوان با تغییراتی نسبت به بازی مقابل سپاهان مواجه شود.

1794714



مجله اخبار فوتبال داخلی