در این شرایط قطعا فتح الله زاده استعفا می دهد/ به همه گفتند آجورلو اخراج شده اما او خودش را رها کرد!/ نهادهای کنترل و دموکراسی کجا هستند؟

ممکن است منظورتان را روشن کنید؟

با این شرایط فتح الله زاده استعفای قطعی می دهد/ به همه گفتند آجورلو اخراج شد اما خودش رفت!/ نهادهای کنترل و دموکراسی کجا هستند؟

اول اینکه دولتمردان و نمایندگان مجلس باید در پرداخت بدهی باشگاه کمک کنند استقلال و فتح الله زاده اکنون می توانند به فکر درآمدزایی و تحول باشگاه باشند. یا در نهایت فتح الله زاده باشگاه را به حال خود رها می کند و می رود. اگر فتح الله زاده استعفا دهد و برود، نباید تعجب کنیم. حالا که فتح الله زاده را با این تجربه بزرگ و دلسوزی ثابت شده در باشگاه داریم، باید به او کمک کنیم.

آره! به خوبی به یاد داریم که در دوران مدیران قبلی چه گذشت و باشگاه را به کجا بردند! چه بدهی هایی به دست باشگاه مانده است که یکی از آنها مربوط به استراماچونی یا پادوانی است و نه تنها کسی به آن آقایان نگفته که شما ابرویی بالای چشم دارید، بلکه به مشاغل بهتر و حقوق بالاتر هم رسیده اند. . این چیزی است که زمانی اتفاق می افتد که کسی با چنین مشکلاتی کاری نداشته باشد. در تمام این سال ها تنها فردی که در مدیریت باشگاه استقلال به این جمع فکر می کرد و وقتی او رفت پشت سرش همه جور حرف می زدند، فتح الله زاده بود.

به همه گفتند که او اخراج شده است اما همه در باشگاه شهادت می دهند که وقتی از وضعیت باشگاه مطلع شد به فکر جدایی افتاد. در واقع وزارت ورزش با این کار به او لطف کرد.

چرا باید او را تکریم کرد؟

با این شرایط فتح الله زاده استعفای قطعی می دهد/ به همه گفتند آجورلو اخراج شد اما خودش رفت!/ نهادهای کنترل و دموکراسی کجا هستند؟

قطعا پرداخت بدهی باشگاه استقلال از سوی مجلس یا دولت ربطی ندارد. ما نباید چشم به پول بیت المال داشته باشیم. نباید فکر کنیم چون مردم در بورس سرمایه گذاری کرده اند، بدهی را از طریق آن پرداخت کنند. ما باید شجاعانه به فتح الله زاده کمک کنیم. همانطور که او ایستاده و مانند یک مرد کار می کند. واقعا باید قدر دانست.

رضا رجبی بازیکن تیم استقلال در گفت و گو با خبر اسپورته درباره وضعیت فعلی باشگاه استقلال در فاز مدیریتی به انتقاد و اظهاراتی نسبت به مدیران سابق باشگاه عنوان کرد.

من می گویم وقتی مدیرعامل می آوری باید موجودی مالی باشگاه صفر باشد و وقتی می خواهد برود باید با همان صفر مانده باشگاه را از او بگیری. در غیر این صورت گزینه دیگری وجود ندارد.

دو راه چیست؟

پیش از این اتفاقاتی در دوران سرمربی سابق رخ داده بود که پیشکسوتان استقلال از مدیران سابق سوال و جواب می خواستند اما اتفاقی نیفتاد. به نظر شما حرف های شما تاثیری در این مورد دارد؟

از وضعیت فعلی باشگاه استقلال خبر دارید؟

چشم انداز شما برای آینده باشگاه استقلال با این شرایط و بدهی هنگفت باشگاه استقلال چیست؟

یعنی چطوری؟

اما آجورلو اخراج شد و خودش نرفت؟

با این شرایط فتح الله زاده استعفای قطعی می دهد/ به همه گفتند آجورلو اخراج شد اما خودش رفت!/ نهادهای کنترل و دموکراسی کجا هستند؟

متاسفانه باشگاه را به مرز ورشکستگی رساندند و بعد رفتند! من تعجب می کنم که چرا تنظیم کننده ها و کسانی که از پاکسازی یا دموکراسی صحبت می کنند نسبت به این مسائل بی تفاوت هستند. چرا وارد این اتفاقات عجیب و جنجالی نمی شوید!

هیچکس در جایگاه مدیرعاملی یک باشگاه نمی تواند یک ابدیت را سپری کند. باشگاه استقلال یک باشگاه دولتی است و مدیرعامل آن نیاز به خلاقیت و درآمدزایی دارد. باشگاه استقلال اردوی حجازی را از کجا آورد؟ چه کسانی خود را در آب و آتش انداختند تا اردوی حجازی را برای باشگاه استقلال بگیرند؟ حداقل فتح الله زاده در این سال ها چه در استقلال بود و چه نبود چیزهای زیادی به این باشگاه آورد. مردان دیگر چه کردند؟ جز اینکه سیصد میلیارد بدهی دست باشگاه گذاشتند و رفتند؟ یکی دیگر بدهی میلیون دلاری گرفت و رفت، دیگری تیم را ورشکست کرد و رفت.

چرا که با وجود این همه بدهی و شرایط وخیم، باشگاهی که او را به او تحویل دادند، آجورلو را خراب نکرد، بلکه همیشه از او و تیم مدیریتی اش به خاطر زحماتشان در این مدت تشکر کردند. در حالی که به یاد داریم مدیران سابق چگونه علیه الله زاده صحبت کردند و او را تخریب کردند. این رفتار در بین مدیران سابق باشگاه یک عادت بود و همیشه مدیران سابق را مقصر می دانستند و آنها را مقصر بدهی ها می دانستند.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

با این شرایط فتح الله زاده استعفای قطعی می دهد/ به همه گفتند آجورلو اخراج شد اما خودش رفت!/ نهادهای کنترل و دموکراسی کجا هستند؟