دژونت موری در روز پنجشنبه مقابل بوستون به یک برنده بازی رسید

از زمان پیوستن به هاکس در فصل گذشته، SG Dejounte Murray ستاره آتلانتا بوده است. او در 70 بازی از 73 بازی آنها در این فصل بازی کرده است و سالی باورنکردنی را در تهاجمی پشت سر می گذارد. ستاره PG Trae Young به دلیل مصدومیت از دست خارج شده است و موری برای هدایت تیم قدم گذاشته است.

دیژونت موری در پنج شنبه شب مقابل سلتیکس 44 امتیاز به همراه 7 ریباند و 7 پاس منجر به گل از دست داد. او نه تنها رکورد جدیدی را در دوران حرفه ای خود به ثبت رساند، بلکه در مقابل بوستون به پیروزی رسید. سومین شوت برنده بازی او در فصل 2023-24. موری همچنان ثابت می کند که یکی از بهترین گاردهای جوان در NBA است. با این برد، هاکس در این فصل 34-39، دهمین شرق است.

به نظر می رسد دژونت موری ارزش هر پنی از تمدید 4 ساله 114 میلیون دلاری خود را داشته باشد

قبل از فصل 2022-23، هاکس با اسپرز با دژونته موری، گارد ستاره‌دار معامله کرد. آتلانتا دانیلو گالینیاری و سه انتخاب دور اول را برای این بازیکن 27 ساله کنار گذاشت. در دو فصل، موری ثابت کرد ارزش چیزی را دارد که هاکس باید از آن دست می‌کشد. منتخب سابق دور اول به طور میانگین در هر بازی (22.7) امتیاز به همراه (5.3) ریباند، (6.2) پاس منجر به گل و (1.5) توپ ربایی کسب کرده است. علاوه بر این، درصد سه امتیازی او (.366) بالاترین میزان در دوران حرفه‌ای او از فصل 20-2019 است.

پنجشنبه. برنده بازی موری در مقابل سلتیکس سومین بازی او در این فصل بود. موری در بازی های پشت سر هم در 17/1 و 19/1 شوت های برنده بازی زد. به گفته StatMamba، همه برندگان بازی موری در برابر 10 دفاع برتر NBA آمده اند. وقتی ضربه نهایی موری وارد دروازه شد، تنها 01 ثانیه به ساعت باقی مانده بود. پایانی خیره کننده برای این بازی که خنجر را در دل هواداران سلتیکس فرو برد. این دومین باخت متوالی بوستون بود.

در این مقطع از سال، هاکس تنها 9 بازی در فصل عادی باقی مانده است. آتلانتا تنها یک بازی از بولز که نهم شرق است فاصله دارد. در 1 آوریل، هاکس در جاده ای برای دیدار با شیکاگو خواهد بود که یک مسابقه مهم خواهد بود. با توجه به اینکه ترا یانگ هنوز غایب است، انتظار داشته باشید که دژونته موری ستاره آتلانتا باشد. این بازیکن 27 ساله هر کاری از دستش بر می آید انجام می دهد تا به تیم کمک کند تا پیروز شود.



https://sportslens.com/news/dejounte-murrays-career-high-44-points-and-a-game-winner-helped-beat-the-celtics-on-thursday/ منبع: