دیدار ویژه بازیکنان منچستریونایتد پس از شکست مقابل نیوکاسل

عملکرد نیوکاسل آنقدر خوب بود که تنهاچ چاره ای جز اعتراف نداشت. سرمربی هلندی منچستر که شانس راهیابی به لیگ قهرمانان اروپا در خطر بود، گفت: از گفتن آن متنفرم، اما باید اعتراف کنم که آنها امروز بهتر از ما بودند، به خصوص از نظر انگیزه و میل به نتیجه. . با این ضرر خیلی ساده بود. آنها بیشتر از ما می خواستند برنده شوند و به آنچه می خواستند رسیدند.

منچستریونایتد در یکی از حساس ترین بازی های فصل خود شکست خورد. این اتفاق در بازی رفت مقابل نیوکاسل رخ داد که یکی از رقبای مستقیم شیاطین سرخ برای قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا است.

این مقالات را نیز بخوانید:



سرویس اخبار فوتبال خارجی

لوک شاو، مدافع چپ شیاطین سرخ پس از پایان بازی در مصاحبه ای با اسکای اسپورت این خبر را ارائه کرد و گفت: نمی خواهم زیاد وارد جزئیات شوم، اما بازیکنان تیم در مورد اتفاقات این تیم با یکدیگر صحبت کرده اند. بازی بدون حضور اعضای کادر فنی دلیلش این است که اتفاقاتی که در زمین می افتد به خاطر عملکرد بازیکنان ماست و عملکرد ما در این دیدار اصلا خوب نبود چرا لازم دانستیم با هم صحبت کنیم. پیروزی رو در رو نیوکاسل بر شیاطین سرخ بهترین انتقام برای شکست 2-0 آنها در فینال جام اتحادیه در ماه فوریه بود.

شاگردان اریک تانهاچ در این دیدار مقابل میزبان خود با نتیجه 2 بر صفر شکست خوردند و به همین دلیل مقام سوم جدول را به حریف واگذار کردند و یک پله به رده چهارم سقوط کردند. پذیرش این باخت برای بازیکنان من یونایتد آنقدر سخت بود که بدون درخواست سرمربی خود جلسه ای برای ارزیابی عملکرد خود تشکیل دادند.

کالوم ویلسون که گل دوم نیوکاسل را به ثمر رساند، درباره برد تیمش در سنت جیمز پارک گفت: نتیجه بازی گذشته ما را بسیار ناراحت و تلخ کرد، باید کاری می کردیم تا جلوی دید هواداران مان این باخت را جبران کنیم. “