رسانه های اماراتی مدعی شدند: بازگشت قائدی به شباب الاهلی!

با جدایی مصطفی آجورلو و روی کار آمدن علی فتح الله زاده، مدیرعامل جدید آبی ها اعلام کرد که باید قسط دوم رضایتنامه قائدی را در تاریخ مشخصی به شباب الاهلی می پرداختند اما این اتفاق نیفتاد. حالا تیم اماراتی می تواند به فیفا شکایت کند و قیدی را بخواهد.

1784125

با هدایت مصطفی آجورلو بود که این باشگاه در مکاتباتی که با شباب الاهلی انجام داد، موفق شد مهدی قیدی را به صورت قرضی جذب کند. استقلالی در تاریخ 11 شهریور با ارسال نامه ای به سازمان بورس از پرداخت 250 هزار یورو به عنوان مبلغ رضایت قائدی خبر داد اما بعدا مشخص شد این مبلغ تنها قسط اول بوده است.با موافقت وینگر بوشهری.

رسانه هایی مانند الریاضیه دبی و صفحه توئیتر امارات اسپورت گزارش داده اند که به دلیل پرداخت نشدن 200 هزار دلار از قسط دوم قائدی، تیم امارات خواهان بازگشت این بازیکن است. در این خبر آمده است که استقلال به دلیل مسائل مالی نتوانسته مبلغ مذکور را به موقع پرداخت کند و حالا بازگشت وینگر بوشهری به لیگ ADNOC دور از ذهن نیست.


سرویس خبر شماره: 1860707
ژانویه 01, 1401 در 22:57 |
4.9 هزار امتیاز خبر|

4نقطه نظر

به دلیل مشکلات مالی و عدم پرداخت رضایت نامه

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، باشگاه استقلال مدتی است درگیر پرداخت مبلغ رضایت نامه مهدی قیدی شده است. ظاهراً در دولت قبل بخشی از رضایت نامه وینگر بوشهری پرداخت شده بود اما آبی ها نتوانستند این مبلغ را به طور کامل به حساب همتای اماراتی خود واریز کنند و حالا این موضوع می تواند برای آنها دردسرساز شود.

گفتنی است، علی فتح الله زاده به دنبال برگزاری جلسه ای با رهبری شباب الاهلی است تا با مذاکره و رایزنی، اماراتی ها از دریافت قسط دوم این قرارداد خوشحال شوند و بر این اساس قیدی نیز در جمع آبی های پایتخت حضور خواهد داشت. تا پایان فصل باید دید در نهایت چه اتفاقی خواهد افتاد.



مجله اخبار فوتبال داخلی

یک رسانه اماراتی مدعی شد مهدی قائدی به دلیل پرداخت نشدن قسط دوم رضایت نامه اش به شباب الاهلی بازمی گردد.

رسانه های اماراتی مدعی شدند: بازگشت قائدی به شباب الاهلی!

در صورت بازگشت قائدی به شباب الاهلی با توجه به تعداد بالای بازیکنان خارجی در این تیم، احتمال حضور این بازیکن در فهرست شوالیه های سرخ بعید به نظر می رسد. در نتیجه باشگاه اماراتی از قرض دادن مجدد قیدی به تیم دیگری در لیگ امارات ابایی ندارد.

هنوز هیچ یک از مدیران استقلال به طور رسمی درباره شرایط قرارداد با شباب الاهلی اظهار نظر نکرده اند که آیا اماراتی ها می توانند در صورت پرداخت نشدن قسط دوم قیدی را برکنار کنند یا خیر. اما امروز رسانه های این کشور از تحقق این مشکل در آینده نزدیک خبر دادند.