سکوت گل محمدی در مورد مذاکره با تراکتور شکسته/ یحیی آماده رفتن به تبریز



یحیی گل محمدی، سرمربی سابق پرسپولیس و کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال ایران در حالی که این روزها شایعات زیادی درباره سرمربی پیش روی خود می بیند، گفت و گوی کوتاهی انجام داد.

گل محمدی در ابتدا مذاکره با تراکتورسازی را تایید کرد و گفت: مشکلی برای کار ندارم، مذاکرات زیادی با تراکتور داشته ام. من بازیکن و مربی این تیم بودم و روزهای خوبی را در کنار مردم تبریز سپری کردم.

وی در خصوص علاقه اش به کار در تبریز گفت: من عاشق شهر تبریز و هواداران تراکتور هستم و باید از این فرصت استفاده کنم و از لطف این چند روزه هواداران تراکتور به من تشکر کنم. من عاشق کار در کشورم هستم و همیشه آماده خدمت به جوانان کشورم خواهم بود.

یحیی در خصوص تاخیر در عقد قرارداد با تراکتورسازی گفت: به دلیل مشکلات شخصی از باشگاه برای رفع آنها مهلت خواستم.

کاپیتان سابق تیم ملی ایران که در تیم های مختلف لیگ برتری فعالیت کرده است، با کسب سه قهرمانی لیگ برتر، یک قهرمانی جام حذفی و صعود خود به عنوان یکی از پرافتخارترین چهره های لیگ برتر معرفی شده است. به فینال لیگ قهرمانان آسیا

او همچنین در اواخر دهه 60 به عنوان بازیکن در تیم تراکتورسازی حضور داشت و در لیگ هفدهم نیز برای مدت کوتاهی به عنوان سرمربی به تبریز پیوست. او اکنون سومین دوره خود را در تبریز سپری می کند.

بیشتر بخوانید: پایان 7 سال سلطه الهلال و پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا



سرویس داخلی اخبار فوتبال