شخصی در ولز همه سرها را کوبید (تصویر)

پورعلیگنجی که امروز در اولین بازی تیم ملی ایران مقابل انگلیس مقابل ولز در اولین بازی تیم ملی ایران مقابل ولز پنالتی گرفت، در دفاع کارآمدتر از قبل ظاهر شد و توانست سه بار توپ را قطع کند، چهار بار توپ را مهار کند، یک بار جلوی گل را بگیرد، یک تکل را لمس کند. توپ 37 بار، 15 پاس با دقت 58 درصد و یک پاس بلند صحیح، اما شاخص ترین آمار ثبت شده از او برتری در 4 دوئل هوایی است که اجازه نداد بازیکنان بزرگ ولز در این زمینه موفق شوند و تیم را تهدید کند. گل ایران با ضربه سر.



مجله اخبار فوتبال داخلی

مرتضی پورعلیگنجی که پس از بازی در نیمه اول مرحله مقدماتی جام جهانی مقابل کامبوج و گلزنی در آن دیدار به تیم ملی دعوت نشد، با توصیه کارلوس کی روش و پس از استفاده در اردوها به اردوها بازگشت. بازی های تدارکاتی او در جام جهانی حضور داشت و امروز مقابل ولز نمایش موفقی داشت.

شماره هشت تیم ملی ایران بیشترین برد در مبارزه با بازیکنان ولزی را کسب کرده است.

شخصی در ولز همه سرها را کوبید (تصویر)

مدافعی که پس از یک سال دوری از میادین از هفته چهارم لیگ برتر در لیست پرسپولیس قرار داشت با بازگشت کارلوس کی روش به نیمکت ایران دوباره به اردوی تیم ملی دعوت شد و دوباره توانست. تا جلوتر از شجاع خلیل زاده و محمدحسین کنعانی زادگان وارد ترکیب شوند و بهترین بازی را مقابل ولز به نمایش بگذارند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پیروزی شاگردان کی روش مقابل ولز زمانی رقم خورد که خط دفاعی تیم ملی ایران با محوریت مرتضی پورعلیگنجی اجازه نداد خطری تهدید شود هدف ایران با پیروزی در نبردهای هوایی و زمینی. مقابل گرت بیل و یارانش.


سرویس خبر شماره: 1855536
دسامبر 04, 1401 در 08:44 ب.ظ
64.9 هزار امتیاز خبر|

5نقطه نظر