شکست تحقیرآمیز لیورپول/ وولوز انتقام گرفت

در پایان نیمه اول نوس و لمینا از ولورهمپتون در دو برخورد جداگانه با تیاگو از لیورپول به زمین افتادند و تیم پزشکی برای مداوای آنها وارد زمین شد. این دو بازیکن ولوز در نهایت به بازی برگشتند نیمه اول با برتری 2-0 ولورهمپتون به پایان رسید.

ولوز امشب می خواست انتقام یورگن کلوپ و تیمش را برای حذف از دور سوم جام حذفی انگلیس بگیرد. در تقابل مکرر دو تیم که در ولورهمپتون برگزار شد، لیورپول با گل هاروی اولیوت پیروز شد و وولوز را از جام حذفی اخراج کرد.

تنها 5 دقیقه از شروع بازی در مولینوکس گذشته بود که وولوز توانست شاگردان کلوپ را شوکه کند. تیم میزبان که بازی را با حملات تاول زده آغاز کرده بود، با فرار هی چان هوانگ، هافبک کره ای که زودتر از ماتیپ به توپ رسید، شانس خود را داشت. او سعی کرد توپ را به داخل بفرستد اما سانتر او با پای جوئل ماتیپ منحرف شد و پس از برخورد به تیرک دروازه، اولین گل بازی را برای ولورهمپتون به عنوان گل به خودی ماتیپ به ثمر رساند.

در دقیقه 67 دروازه بان گرگ ها یک مهار درخشان دیگر انجام داد. الکساندر-آرنولد دید که نونیز در حال لغزش است و توپ را از بالای خط دفاعی وولوز به او سپرد. نونیز که در موقعیت تک به تک قرار داشت نتوانست بر سا غلبه کند تا مهمترین فرصت لیورپول از دست رفت.

در دقیقه 82 لیورپول صاحب موقعیت شد اما پاس گل خاکپو را مهار کرد تا خطر جدی روی دروازه ولوز ایجاد نشود. این بازی در نهایت با برتری 3 بر صفر ولورهمپتون به پایان رسید. با این شکست، لیورپول در 20 بازی 29 امتیازی شده و در رده دهم جدول قرار دارد. شاگردان کلوپ یک بازی کمتر از چلسی انجام داده اند که با 30 امتیاز در رده نهم قرار دارد.



سرویس اخبار فوتبال خارجی

لیورپول در حال حمله به دروازه حریف بود که خاکپو موفق شد از مدافع مستقیم خود بگذرد و در سمت راست توپ را به صلاح ارسال کند. اما ضربه ستاره مصری از بین رفت تا این فرصت نیز از دست رفت.

ولوز در دومین موقعیت خطرناک خود در این بازی به گل رسید. در دقیقه 10 این تیم در سمت راست محوطه جریمه لیورپول صاحب یک ضربه ایستگاهی شد. قونیه توپ را به کیلمان رساند که او به سمت دروازه لیورپول شلیک کرد. ضربه او مهار شد، اما داوسون ریباند را وارد دروازه لیورپول کرد و اختلاف را به دو گل رساند.

لیورپول از ابتدای بازی در دقیقه 50 بهترین موقعیت را داشت. پاس نابی کیتا و ضربه تک قدمی رابرتسون به سمت دروازه توسط مدافعان حریف دفع می شود و رابرتسون برای بار دوم شانس خود را امتحان می کند اما این بار کیلمن مانع از ورود توپ به دروازه ولوز می شود.

چهار دقیقه بعد سا دروازه بان ولورهمپتون با واکنشی درخشان دروازه تیمش را نجات داد. تیاگو در سمت چپ در محوطه جریمه پاس خوبی را برای نونز ارسال کرد. نونیز توپ را جلوی پای راستش آورد و ضربه بریده اش را با کف دست دفع کرد.

دقایقی بعد، کابوس لیورپول کامل شد. موتینیو در خط میانی صاحب توپ شد و ترائوره ​​به سمت دروازه لیورپول رفت. او یک پاس به ما ارسال کرد و در حالی که هیچ بازیکن لیورپول آن را متوقف نکرده بود، یوس موفق شد توپ را از کنار آلیسون بگذراند و اختلاف را به سه گل برساند.

اما در دقیقه 27 ولوز توانست گل سوم خود را به ثمر برساند. باز هم اشتباه ماتیپ می توانست به لیورپول کمک کند. او در خارج از محوطه جریمه تیمش متوجه دویدن متئوس نونس از پشت سرش نشد. اما ضربه بازیکن پرتغالی دقیقا همان جایی بود که آلیسون انتظار داشت.