طولانی ترین دوره بدون برد استقلال در دربی: 250 هفته!

حالا و با این شرایط هواداران استقلال بسیار امیدوارند که تیمشان بتواند از شرایط موجود نهایت استفاده را بکند و به عنوان برنده زمین را ترک کند تا به جذابیت عجیب این تیم که در بازی های دربی پیروز نمی شود پایان دهد.

توجه داشته باشید که پیش از این رکورد بیشترین شکست ناپذیری در دربی در اختیار استقلالی ها بود. از دربی شماره 32 که پرسپولیس با تک گل رضا عابدیان پیروز شد تا دربی 43 که قرمزها با تک گل ادموند بزیک حذف شدند، آبی های پایتخت در 10 بازی بیشترین باخت را نداشتند. ردیف ، و اکنون این ثبت در دست آنهاست، حذف شده و در اختیار پرسپولیس است.



مجله اخبار فوتبال داخلی

250 هفته از آخرین باری که استقلال توانست در جریان بازی از سد پرسپولیس عبور کند می گذرد.

طولانی ترین دوره بدون برد استقلال در دربی: 250 هفته!

از آخرین باری که آبی پوشان توانستند در 90 دقیقه از سد پرسپولیس عبور کنند، 1756 روز می گذرد. بعد از پیروزی یک بر صفر دربی سال 87 که وینفرد شفر هدایت استقلال را برعهده داشت، 250 هفته می گذرد و آبی ها در یازده دربی متوالی نتوانسته اند رقیب سرسخت خود را شکست دهند.

البته استقلال در بازی های 93 و 96 با هدایت فرهاد مجیدی و در ضربات پنالتی موفق شد از سد پرسپولیس بگذرد اما طبق قوانین فیفا، مسابقاتی که نتایج آن در ضربات پنالتی مشخص می شود جزو بازی های یک تیم محسوب نمی شود. آمار پیروزی . در نتیجه مانند دربی شماره 31 سال 1367 که قرمزها در ضربات پنالتی سد استقلال را شکستند و این دیدار جزو پیروزی های پرسپولیس در شهرورد تهران به حساب نیامد، 2 دربی آخر که به پنالتی رفتند نیز جزو پیروزی های پرسپولیس محسوب نشد. پیروزی های استقلال.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پس از پیروزی استقلال در دربی 87 روی تک گل واریا غفوری، آبی های پایتخت در یازده دربی متوالی نتوانستند از سد پرسپولیس بگذرند. این طولانی ترین دوره منفی برای زیان های متوالی در پایتخت است.

ریکاردو ساپینتو امروز تیمش را به میدان می‌فرستد که پرسپولیس با بحران عجیب خط حمله مواجه است. دست یحیی گل محمدی برای انتخاب مهاجمان تیمش بسته است و یورگن لوکادیا به همراه شیخ دیاباته مهمترین بازی نیم فصل را از دست دادند.


سرویس خبر شماره: 1860302
29 دسامبر 1401 ساعت 12:20
4.9 هزار |

0نقطه نظر