عجیب ترین بازار سیاه تاریخ: کنسرت قائدی و محبی!

باید دید واکنش فدراسیون و سازمان لیگ به بازار سیاهی که برای فروش بلیت دربی راه اندازی شده است چه خواهد بود.



مجله اخبار فوتبال داخلی

به عنوان مثال یکی از کاربران آگهی بلیت فروشی خود را با عنوان عجیب کنسرت مهدی قیدی و محمد محبی ضبط کرده و قیمت باورنکردنی 800 هزار تومان را پشت در گذاشته است. بلیتی که در شرایط عادی 100 هزار تومان فروخته می شد در 8 ضرب شد.

1881299

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، ابتدا 50 هزار بلیت برای شهرورد در پایتخت اعلام شده بود که این رقم کاهش یافت و به 35 هزار بلیت رسید که فروش آن با بازار سیاه عجیبی همراه بود.

در شرایطی که گفته می شود پس از ثبت بسیاری از آگهی های مربوط به فروش بلیت شهرورد در پایتخت، یکی از نرم افزارهای ضبط آگهی فروش بلیت را درج نمی کند، حالا برخی دست به اقدامات عجیبی زده اند.

پس از پایان بلیت فروشی دربی، اکنون بازار سیاه آن در فضای مجازی آغاز شده است.

عجیب ترین بازار سیاه تاریخ: کنسرت قائدی و محبی!

قیمت برخی از این بلیت ها به یک میلیون تومان افزایش یافته است که در نوع خود عجیب است. بازار سیاهی که در آن گاهاً بسیاری از اطلاعیه های فروش جعلی هستند یا همان طور که در بازی های قبلی شاهد آن بودیم، بلیت به دست خریدار نمی رسد.

1881300


سرویس خبر شماره: 1940800
09 ژوئن 1402 در 00:29
16.8K |

5نقطه نظر

آگهی فروش بلیت دربی با قیمت های نجومی

در حالی که در سایت فروش بلیت قسمت جلوی غرفه 200 هزار تومان، پشت در 100 هزار تومان و طبقه دوم 50 هزار تومان فروخته می شد، در برخی از سکوهای ثبت نام اطلاعیه ها مشاهده شد که بلیت دربی 101 با قیمت های عجیب و غریب به فروش می رسند.