علی نعمتی: جواب استقلالی ها را در زمین می دهیم


سرویس خبر شماره: 2016701
5 مه 1403 ساعت 08:22
699

1نقطه نظر

ما با حمایت هواداران قهرمان می شویم

علی نعمتی معتقد است اگر سپاهان و تراکتور در رقابت های قهرمانی باقی می ماندند، مسابقات قهرمانی جذابیت بیشتری داشت.

علی نعمتی: پاسخ استقلالی ها را در زمین می دهیم

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، رقابت پرسپولیس و استقلال برای کسب عنوان قهرمانی همچنان ادامه دارد. سرخپوشان تهرانی فصل گذشته نیز در همین شرایط بودند و در جریان بازی مقابل سپاهان، این تیم اصفهانی بود که دچار لغزش شد و در نهایت موفق به کسب عنوان قهرمانی شد. پرسپولیسی ها این بار علاوه بر نتایج کسب شده امیدوارند تیم رقیب نیز امتیازی را از دست بدهد تا قهرمانی خود را تکرار کند.

علی نعمتی مدافع پرسپولیس با امید فراوان از قهرمانی تیمش صحبت می کند اما مدعی است بازیکنان پرسپولیس به نتایج تیم رقیب توجهی ندارند و در صورت پیروزی در دیدارهای باقی مانده پیروز خواهند شد. لیگ.

گفتگو با علی نعمتی را در ادامه می خوانید:

صفت پرسپولیسپرسپولیس این روزها در اوج است. فکر می کنید ادامه این روند منجر به قهرمانی می شود؟
تیمی که فصل گذشته 3 جام را به دست آورد، مطمئنا برای این فصل هم انگیزه زیادی دارد و عطش قهرمانی پرسپولیس هرگز از بین نمی رود. تاکنون روند خوبی داشته ایم. وقتی تیم نتیجه می گیرد همه چیز خوب پیش می رود اما امسال به دلیل حضور در لیگ قهرمانان آسیا بازی های فشرده ای داشتیم و مصدومیت بازیکنان خیلی با مشکل مواجه شدیم. 2 بازیکن را به دلیل آسیب دیدگی رباط زانو از دست دادیم. با تمام این چالش ها تا اینجای کار خوب پیشرفت کرده ایم و امیدوارم در پایان فصل اتفاقات خوبی برای تیم بیفتد.

1907310

صفت پرسپولیساستقلال یک امتیاز بیشتر از پرسپولیس دارد. به نظر شما سرنوشت قهرمانی در دست آنهاست؟
ما به نتایج تیم رقیب کاری نداریم. ما روی بازی های خودمان تمرکز می کنیم و باید در هر بازی پیروز شویم. پارسال بعد از باخت به سپاهان همه مسابقات را بردیم و قهرمان شدیم. نقش هواداران نیز بسیار مهم است، می دانیم با چه سختی هایی به ورزشگاه می آیند، اما مثل همیشه برای کسب عنوان قهرمانی به حمایت حداکثری این هواداران نیاز داریم.

صفت پرسپولیسدر دو هفته گذشته استقلالی ها درباره پرسپولیس صحبت کردند اما شما سکوت کرده اید.
ما هم می توانستیم مصاحبه کنیم و جواب بدهیم، اما حرفمان را روی زمین گذاشتیم. ما روی تیم خودمان تمرکز می کنیم و فکر می کنم حاشیه سازی و غرور منسوخ شده است. می بینید که تیم های بزرگ اروپایی بعد از برد و باخت چگونه به رقابت می پردازند. فوتبال ایران با این حواشی پیشرفت نمی کند، خیلی ها باید رویکردشان را عوض کنند و حرفه ای رفتار کنند.

صفت پرسپولیسپرسپولیس در 4 بازی که رفیعی در دروازه بود گلی دریافت نکرده است. به نظر شما شروع خوبی داشت؟
رفیعی و مهرشاد اسدی به عنوان دو دروازه بان جوان عملکرد خوبی دارند و دروازه بانان شایسته ای هستند. آنها همچنین می توانند از تجربیات دیگران استفاده کنند.

1907578

صفت پرسپولیسآیا از عملکرد خود در این فصل راضی هستید؟
در پرسپولیس حتی در تمرینات باید 100 سال سن داشته باشی. بازی رسمی که جای خودش را دارد. برای من مهم نیست در چه پستی بازی می کنم، اما هر بار که در زمین هستم با جان و دل بازی می کنم.

صفت پرسپولیسظاهرا بازیکنان از مشکلات مالی ناراحت هستند؟
ما 38-40 درصد پول را گرفتیم. اگر بچه ها ساکت هستند به خاطر پرسپولیس است تا تیم در این لحظه حساس کناره نماند. البته باشگاه هم برای حل مشکلات تلاش می کند، برای ما موفقیت تیم از هر چیز دیگری مهمتر است.

صفت پرسپولیسلیگ امسال چقدر فنی بود؟
خوب بود اما انتظار داشتم بازی ها جذاب تر باشد. اگر سپاهان و تراکتور در رقابت قهرمانی و نزدیک به پرسپولیس و استقلال بودند، قطعا شور و نشاط و جذابیت لیگ بیشتر می شد. از طرفی باید بگویم که حاشیه ها مانع از پیشرفت فوتبال ایران می شود اما متاسفانه فوتبال ایران مدام درگیر مسائل خارج از فوتبال است. مشکل دیگر مربوط به سبک بازی تیم های خاص است. امیدوارم تیم ها به دنبال فوتبال دفاعی نباشند، چون همه فوتبال هجومی را دوست دارند. فوتبال دفاعی طرفدار ندارد. مثلا تیم هواداران به رهبری مسعود شجاعی فوق العاده بازی می کند و هر تماشاگری از فوتبال آنها لذت می برد.

2011712

صفت پرسپولیسفکر می کردی سپاهان با این همه بازیکن کورس قهرمانی را ترک کند؟
این فوتبال است و نمی توان چیزی را پیش بینی کرد. سپاهان در جریان بازی در لیگ قهرمانان امتیازات مهمی را از دست داد. در همان مقطعی که در آسیا بودیم به سپاهان باختیم و چند غایب داشتیم. در آن زمان فشار زیادی روی این دو تیم بود.

صفت پرسپولیسدرباره بازی با آلومینیوم اراک در جام حذفی فوتبال چه می گویید؟
بازی سختی است و تیم حریف کیفیت خوبی دارد. با این حال هدفی جز قهرمانی در جام حذفی نداریم و باید در این دیدار هم پیروز شویم.

صفت پرسپولیسآیا قراردادت با پرسپولیس به پایان می رسد؟
نه تنها قرارداد من، بلکه قرارداد 10 تا 12 بازیکن هم در شرف اتمام است.

صفت پرسپولیسدر پرسپولیس می مانی؟
من با سختی وارد پرسپولیس شدم و طبیعتا آرزوی هر بازیکنی این است که در پرسپولیس فوتبال بازی کند.

منبع: همشهری

مجله اخبار فوتبال داخلی