لیورپول قصد دارد هفتمین قهرمانی اروپایی خود را کسب کند

ما همیشه در ورزشگاه خانگی خود از هواداران صحبت می کنیم، اما ویارئال هم خیلی خوب بازی کرد و هواداران این تیم پشت بازیکنان حریف بودند. مسلما ویارئال عملکرد درخشانی از خود به نمایش گذاشت، اما حضور لوئیز دیاز در ترکیب لیورپول در نیمه دوم همه چیز را تغییر داد.

قرعه‌کشی بسیار سختی داشتیم و در مقابل بازیکنان و هواداران باشگاه، هرگز نباید فکر کنید که صعود به دور بعد به این راحتی است. ویارئال در نیمه اول بهترین عملکرد خود را ارائه کرد، اما ما در میانه‌های فصل هستیم. آرام.” اندرو رابرتسون گفت: ما آن را حفظ کردیم و باید اتفاق می افتاد، باید به یاد داشته باشیم که فقط 2-2 بود و گل بعدی بسیار مهم خواهد بود.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، ویارئال بازی برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا را مقابل لیورپول فوق العاده آغاز کرد و در پایان نیمه اول با نتیجه 2-0 پیروز شد. اما لیورپول در نیمه دوم همه چیز را تغییر داد و در نهایت 2-3 پیروز شد و راهی فینال شد. اندرو رابرتسون، مدافع لیورپول از عملکرد ویارئال تمجید کرد و مدعی شد که حریف تمام انرژی خود را در نیمه اول خرج کرده است.


سرویس خبر شماره: 1822667 |
14 ارديبهشت 1401 ساعت 17:50 |
1,151 |

0نظرات

اندرو رابرتسون:

اندرو رابرتسون، وینگر لیورپول تاکید کرد که هدف این باشگاه کسب هفتمین عنوان قهرمانی اروپا خواهد بود.

شگفت انگیز است که ما در پنج فصل گذشته موفق شده ایم به سه تیم آخر لیگ قهرمانان برسیم و بازیکنان و هواداران نباید این شاهکار را بدیهی بدانند. با این برد فصل برای لیورپول ادامه خواهد داشت. اما در فینال تلاش خواهیم کرد تا هفتمین قهرمانی اروپا در تاریخ را برای لیورپول به ارمغان بیاوریم.



مجله اخبار فوتبال خارجی