لیونل اسکالونی در لالیگا پا به توپ شد (تصویر)

لیونل اسکالونی در فصل 09-2008 برای مایورکا بازی کرد. با وجود اقامت کوتاهش در مایورکا، در این شهر ماندگار شد و هم اکنون با خانواده اش ساکن مایورکا است. ستاره آرژانتینی سابق مایورکا به عنوان یک قهرمان جهان، احترام و توجه بیشتری از سوی مرد مایورکا دارد.

1789212



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1863483
17 ژانویه 1401 در 11:42 ب.ظ
29.3K |

3نقطه نظر

استقبال ویژه از مربی قهرمان جهان در مایورکا

به گزارش “ورزه سه”، جشن و تجلیل از قهرمان جام جهانی 2022 قطر همچنان ادامه دارد. با توجه به کار بسیار خوبی که شاگردان اسکالونی موفق به انجام آن شده اند، چنین استقبالی عجیب نیست. علاوه بر جشن های بی پایان در آرژانتین، در این مدت شاهد استقبال گرم بازیکنان آرژانتینی شاغل در لیگ های انگلیس، اسپانیا، پرتغال، ایتالیا، فرانسه، هلند و آرژانتین بوده ایم. اکنون نوبت لیونل اسکالونی در کشور محل اقامتش است. جایی که در آن سال ها بازی می کرد، به گرمی مورد استقبال قرار گرفت.

1789209

سرمربی تیم ملی آرژانتین ابتدا در زادگاهش پوجاتو مورد استقبال همشهریانش قرار گرفت. جایی که خیابانی به افتخار او نامگذاری شد و کلی مراسم و جشن برای او برگزار شد. پس از گذراندن آن دوران به یاد ماندنی، او اخیراً به مایورکا (محل زندگی او و خانواده اش) بازگشت. هواداران مایورکا در بازگشت اسکالونی به این شهر را فراموش نکردند و استقبال فوق العاده ای نیز از قهرمان جام جهانی کردند.

1789210

سرمربی تیم ملی آرژانتین پس از بازگشت به زادگاهش در اسپانیا مورد استقبال گرم قرار گرفت.

لیونل اسکالونی در لالیگا پا به توپ شد (تصویر)

او در حاشیه دیدار مایورکا و وایادولید در Son Moix مورد استقبال گرم هزاران هوادار میزبان قرار گرفت. سرمربی آرژانتین در اقدامی جالب بازی را با لگد زدن به توپ در وسط زمین آغاز کرد و با تشویق تماشاگران روبرو شد که می توانستند چندین پیراهن آرژانتین را روی سکوها و به علاوه پیراهن تیم میزبان (مایورکا) به همراه داشته باشند. شماره 5 و نام، خانواده اسکالونی نیز در میان جمعیت برجسته بودند.