متقاعد کردن رونالدو برای تغییر کار آسانی نیست


سرویس خبر شماره: 1836924
آگوست 14, 1401 @ 7:44 ب.ظ
308 امتیاز خبر

2نقطه نظر

مائوریتزیو ساری:


سرمربی 63 ساله فراز و نشیب های خود را با کریستیانو رونالدو نیز داشته است و ستاره پرتغالی بیانکونری نیز در موارد متعددی از ساری ابراز ناراحتی کرده است. حالا او که در دو فصل گذشته هدایت لاتزیو را برعهده داشته، مدعی شده است که برخورد با رونالدو آسان نیست و نمی توان به راحتی او را متقاعد کرد که سبک بازی خود را تغییر دهد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، مائوریتزیو ساری با وجود کسب عنوان اسکودتو در یوونتوس، هرگز به چهره ای محبوب در این باشگاه تبدیل نشد و تنها پس از یک فصل تورین را ترک کرد. تحت رهبری او، بیانکونری ها با شکست مقابل لیون به سرعت از لیگ قهرمانان حذف شدند و مدیران یوونتوس نیز تمایلی برای ادامه همکاری با مائوریتزیو ساری نشان ندادند.

مائوریتزیو ساری گفت: “متاسفم که در جوانی نتوانستم سرمربی کریستیانو رونالدو باشم. به نظر من رونالدو بازیکنی بود که با سبک خاصی از فوتبال خود را تثبیت کرد و به یک نماد جهانی تبدیل شد. اما این تیم باید به سبک بازی بازیکن سازگار می شد نه برعکس.رونالدو در آن فصل 33 گل در لیگ تحت مدیریت من در یوونتوس به ثمر رساند و 4 بار در لیگ آف به ثمر رساند و خلاصه قهرمانی را با چنین افتخاراتی متقاعد کرد که مسیر را تغییر دهد. و سبک بازی هرگز آسان نیست.”



مجله اخبار فوتبال خارجی

مائوریتزیو ساری، سرمربی ایتالیایی و سابق یوونتوس، کار با کریستیانو رونالدو را آسان نمی بیند.