مخالفت مداوم یک نفر با غنی سازی استقلال

در همین راستا حجت کریمی پس از بازی مقابل پرسپولیس اعلام کرد که یکی از اعضای هیئت مدیره شرکت اول به این پرداخت اعتراض کرده است اما پیگیری ها برای دریافت مبلغ در روزهای اخیر ادامه داشته است.

با وجود تلاش های صورت گرفته از سوی باشگاه استقلال و سازمان خصوصی سازی، اسپانسر اصلی آبی ها هنوز پولی به حساب آنها واریز نکرده است.

مخالفت مداوم یک نفر با غنی سازی استقلال

در این بین با وساطت حسین قربان زاده، رئیس سازمان خصوصی سازی، مذاکرات سران استقلال و بزرگان ادامه دارد و آبی ها امیدوارند در روزهای آینده مبلغ مورد نظر را دریافت کنند.

با وجود اینکه تعطیلات پیش رو دلیل مضاعفی برای شکست مذاکرات جدید بود اما سرمربی که از مخالفت با پرداخت مبلغی به استقلال نام برده می شد همچنان بر سمت خود اصرار دارد.


سرویس خبر شماره: 1942093
15 ژوئن 1402 در 4:04 ب.ظ
28.3K امتیاز خبر|

3نقطه نظر

آیا آبی ها رضایت عضو هیئت مدیره اسپانسر را جلب خواهند کرد؟

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، درگیری های سران استقلال با اعضای هیات مدیره شرکت “همبال اول” پس از گذشت چند ماه همچنان ادامه دارد. در دوران مدیریت علی فتح الله زاده بدون اینکه با باشگاه استقلال قرارداد داشته باشد، نام خود را بر روی پیراهن خود حک کرد و با رفتن فتح الله زاده، حجت کریمی تلاش زیادی برای عقد قرارداد و دریافت مبلغی از همراه اول کرد.

با وجود اینکه باشگاه استقلال پول توافق شده را از شریک اول دریافت نکرد اما در دربی نام آن شرکت را روی پیراهن های خود داشت. حالا که فصل فوتبال ایران به پایان رسیده پرداخت مبلغ مورد نظر به استقلال سخت به نظر می رسد اما سران این باشگاه همچنان امیدوارند بتوانند این مشکل را حل کنند.



مجله اخبار فوتبال داخلی

حدود 10 روز مانده به دربی بود که مدیرعامل موقت باشگاه استقلال از توافق با اسپانسر و امضای تفاهم نامه خبر داد. قرار بود چند روز مانده به دربی نهایی پلی آف مبلغی در حدود 60 میلیارد تومان به حساب باشگاه استقلال واریز شود. اما این مبلغ در نهایت پرداخت نشد تا جایی که مدیران باشگاه مبلغی نه چندان خوب را از منبع دیگری تامین می کنند و حدود 7 درصد مبلغ قرارداد آبی ها را پرداخت می کنند.