مراکش اسپانیا را برد، ما رئال را شکست دادیم

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، مصری الاهلی 7 بار در جام باشگاه های جهان شرکت کرد اما هرگز به فینال نرسید. آنها حالا باید به مصاف پرافتخارترین تیم اروپا یعنی رئال مادرید بروند. دو دهه پیش، الاهلی در مصر در دیداری دوستانه، رئال را شکست داد و حالا به دنبال تکرار همین موضوع است. این دیدار فردا شب در مراکش برگزار می شود و الاهلی هواداران زیادی در ورزشگاه خواهد داشت.

1799251

مارسل کولر، سرمربی سوئیسی الاهلی درباره این بازی گفت: برد مقابل رئال بسیار سخت و شاید غیرممکن است، اما هرگز نمی‌توانیم با اطمینان بگوییم که نمی‌توانیم رئال را شکست دهیم. این بیشتر یک معجزه ورزشی است، اما ما اصلا ناامید نیستیم. جهان و آنها یک مربی بسیار مغرور دارند.”

سرمربی مصری های الاهلی ناامید نیست و معتقد است فردا تیمش می تواند رئال مادرید را در نیمه نهایی جام باشگاه های جهان شکست دهد.

مراکش اسپانیا را برد، ما رئال را شکست دادیم

چیلر ادامه داد: “این مهمترین بازی در تاریخ باشگاه است و ما هرگز به فینال جام باشگاه های جهان نرسیده ایم. اگر رئال را شکست دهیم، تاریخی خواهد بود. چه کسی فکر می کرد مراکش مراکش را شکست دهد؟” اسپانیا در دور رفت از 16 جام جهانی؟ مراکش می تواند، پس ما هم. امیدوارم به معجزه ای دست پیدا کنیم، اما صادقانه بگویم، خیلی سخت است.”



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1869062
18 فوریه 1401 در 2:42 ب.ظ
نمایش 4K |

0نقطه نظر

سرمربی الاهلی: