مربیان پرسپولیس در آبادان احساس راحتی نمی کنند!


سرویس خبر شماره: 2015275
30 آوریل 1403 در 7:13 ق.ظ.
1.3 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

نیمکت برزیلی پرسپولیس عصر خاصی را در آبادان تجربه خواهد کرد.

مربیان پرسپولیس در آبادان احساس راحتی نمی کنند!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پرسپولیس عصر پنجشنبه در دیداری حساس از هفته بیست و چهارم لیگ برتر به مصاف صنعت نفت آبادان می رود.

این دیدار برای هر دو تیم بسیار مهم و ارزشمند است چرا که صنعت نفت برای سقوط می جنگد و پرسپولیس در رقابت قهرمانی قرار دارد و از دست دادن امتیاز در این دیدار دوباره از کورس عقب خواهد ماند.

قرمزها در حالی راهی آبادان شدند که سه مربی برزیلی در کادر فنی این تیم حضور دارند. اگرچه اسمار لوس ویرا فصل گذشته در آبادان حضور داشت و حال و هوای ورزشگاه این شهر و هواداران صنعت را لمس کرد، اما برای رافائل گونزالس داسیلوا و خورخه اینسیو دو مربی برزیلی دیگر که در زمستان سال گذشته به پرسپولیس پیوستند، این فضا کاملا جدید و جالب خواهد بود.

این مربیان برزیلی همزمان با حضور در ورزشگاه تختی روبه روی صنعت نفت راهی آبادان خواهند شد که انبوه هواداران متعصب و پرشور صنعت نفت مانند همیشه با پرچم های فراوان برزیل و نمادهای این کشور به ورزشگاه می آیند. بنابراین مربیان برزیلی پرسپولیس در این ورزشگاه غافلگیر خواهند شد و احساس نمی کنند که در خانه خود هستند.

دانستن علاقه بی حد و حصر آبادانی ها به برزیل و فوتبال آن برای مربیان جدید برزیلی پرسپولیس جالب خواهد بود و مطمئناً به دنبال کسب اطلاعات جدید در این زمینه خواهند بود، ضمن اینکه احتمال حضور اسمار و هموطنانش وجود دارد. آبادان به هر شکلی تحویل ویژه.

گفتنی است، در دیدار فصل گذشته دو تیم در آبادان که پرسپولیس با نتیجه 2 بر یک میزبان و با دو گل شیخ دیاباته را شکست دادند، دو سرمربی برزیلی سرخ ها، اسمار و ولسلی ننکا حضور داشتند. روی نیمکت این تیم

مجله اخبار فوتبال داخلی